Gå til innhold

Kommer ikke inn på hotmailen...

Anbefalte innlegg

For noen uker siden ble hotmailkontoen automatisk oppdatert til "Hotmailwindows" uten at jeg gjorde noe aktivt selv. Problemet er at jeg bruker Mac til daglig og derfra kommer jeg ikke lenger inn på hotmailen min.. GRRRR. Dette er så irriterendedajeg ikke har tilgang til PC daglig, kun innimellom (kommer inn på hotmailen på PC). Noen som vet hva som må til for å kunne bruke Macen igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291064-kommer-ikke-inn-p%C3%A5-hotmailen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk noe annet enn Hotmail? ;)

Nei, jeg vet ærlig talt ikke. Microsoft er jo kjent for å monopolisere alt de kan, så sjansene er der for at de rett og slett har gjort det umulig eller veldig knotete... (Litt sint på Windows Vista i dag... :P)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...