Gå til innhold

Er så TRETT og energiløs!!


Hope

Anbefalte innlegg

Si du har får påvist jernmangel og nettopp har begynt med tilskudd. Det vil sannsynligvis ta noen uker før du er på topp igjen... Det bør gi deg nok tid til du har kommet så langt at du forteller det.

Godt forslag! Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste gravide blir trøtte i begynnelsen av svangerskapet på grunn av det nye hormonnivået.

Ja, det har jeg og hørt :)

Jeg for min del var i utgangspunktet spekket av hormoner, fordi jeg har gått på hormonkur for å i det hele tatt få til å bli gravid...så her er det sikkert dobbel dose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg og hørt :)

Jeg for min del var i utgangspunktet spekket av hormoner, fordi jeg har gått på hormonkur for å i det hele tatt få til å bli gravid...så her er det sikkert dobbel dose ;)

Ja, da kan jeg forestille meg det blir ekstra ille. Trøsten er at det blir bedre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg så igjen! Trøsten er at om 3-4 uker vil trøttheten avta.

Hvorvidt du skal bli sykemeldt kan ikke jeg svare på. Det er veldig vanlig å være fullstendig tappet de første ukene av graviditeten, og de fleste holder nok ut. Men vi er ikke deg, og kan ikke kjenne på det du gjør.

Du får evt. snakke med legen din og forklare hvordan du føler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

kjenner meg igjen der.. kunne sovne når jeg satt og så på tv, trengte ikke legge meg ned eller noe. merket ikke at jeg sovnet heller,voknet bare med en ødelagt nakke :/

eneste rådet mitt er å sove når kroppen vil sove, selv om dette ofte kan være litt upraktisk og vanskelig med tanke på jobb osv... spis mat med masse energi og prøv å spar opp så masse krefter som mulig og legg deg tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...