Gå til innhold

Installere the Sims til Vista?

Anbefalte innlegg

Gjest halvt grønn

Jeg kjøpte et Sims program til datteren min i dag (det var Sims 1, ikke 2). Men når jeg installerer det til maskinen, kommer det ikke opp noen "play" knapp på menyen. Bare installer (som jeg alt har gjort) og avslutt.

Kan det ha noe med Vista eller kompatibilitet å gjøre?

Jeg kjøpte det på Elkjøpt, og forklarte hva slags spill jeg skulle ha. Ekspeditøren fant fram dette, og spurte ikke hva slags datasystem jeg hadde eller noe. Har jeg da rett til å bytte det, selv om pakken altså er åpnet? Hvis det ikke går an å installere det på min maskin mener jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291133-installere-the-sims-til-vista/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest halvt grønn

Barn spiller for mye spill. Hvorfor ikke ta henne med på en militær skogstur og lære henne skikkelig disiplin og respekt for de eldre?

Nå var det jo ikke helt det som var spørsmålet, da.

Men for å svare deg helt ærlig, så er det nok først og fremst meg selv jeg har kjøpt spillet til da! Etter at jentungen har lagt seg.... Bare at jeg kjøpte den enkleste utgaven for at hun skal kunne bruke det en gang i blant

:-)

Nå var det jo ikke helt det som var spørsmålet, da.

Men for å svare deg helt ærlig, så er det nok først og fremst meg selv jeg har kjøpt spillet til da! Etter at jentungen har lagt seg.... Bare at jeg kjøpte den enkleste utgaven for at hun skal kunne bruke det en gang i blant

:-)

Står det noe bak på coveret om hvilket versjon Windows den er compatibel med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...