Gå til innhold

Trist dette

Gjest nå ble jeg lei meg

Anbefalte innlegg

Ja ja, sitt der og døm. Dere kan vel ikke noe bedre :-D

Kommenter dette den dagen det samme har skjedd med dere og dere føler at dette ble dratt ut av proporsjoner

Slutt å være sur - du brakte det på bane, og bør tåle det.

Forresten så du ikke alene om å gjøre en brøler. Vi er da ikke skinnhellige vi som svarer heller.

God natt! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2337992
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sensibell

Ok, du gjorde en tabbe.... men herregud! Det der du gjorde er jo noe omtrent alle gjør i studietiden. Har ikke hørt at noen har tatt seg så nær av ting som hun du beskriver.

At hun sladdret dette videre til alle de andre, som egentlig ikke hadde noe med dette å gjøre synes jeg nesten var mer dårlig gjort enn det du gjorde! Særlig siden du sa at du ikke helt tenkte over hva du gjorde og beklaget det etterpå. Det burde vært nok, at hun ennå skal gå å surmule for noe som ble gjort og har blitt beklaget, og attpåtil fått de andre til å snu seg mot deg synes jeg er mye værre enn hva du gjorde. Hev deg over de du!;-) Lykke til med studiene!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2337993
Del på andre sider

Gjest nå ble jeg lei meg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195169019' post='3720628]

Forresten så du ikke alene om å gjøre en brøler. Vi er da ikke skinnhellige vi som svarer heller.

Er ikke sur, bare forbløffet.

Jeg har venner som har gjort en del brølere mot meg som er av verre art enn dette. Ene stjal sporentreks dama mi fra meg og de ble sammen. Likevel er vi gode venner idag. Selv om jeg ikke likte det han gjorde da og ble lei meg så unnskyldte han seg og det var det. Jeg tilgav han og vi er venner idag og snakker ofte sammen. Dette er en brøler mye større enn den jeg gjorde, selv om det var en brøler. Hvis tilliten mellom venner brytes på grunn av en oppgavedeling, så er det kanskje like greit.

For hva er vennskap? Man tilgir hverandre. Folk har gjort verre ting og fått tilgivelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2337994
Del på andre sider

Gjest nå ble jeg lei meg

Ok, du gjorde en tabbe.... men herregud! Det der du gjorde er jo noe omtrent alle gjør i studietiden. Har ikke hørt at noen har tatt seg så nær av ting som hun du beskriver.

At hun sladdret dette videre til alle de andre, som egentlig ikke hadde noe med dette å gjøre synes jeg nesten var mer dårlig gjort enn det du gjorde! Særlig siden du sa at du ikke helt tenkte over hva du gjorde og beklaget det etterpå. Det burde vært nok, at hun ennå skal gå å surmule for noe som ble gjort og har blitt beklaget, og attpåtil fått de andre til å snu seg mot deg synes jeg er mye værre enn hva du gjorde. Hev deg over de du!;-) Lykke til med studiene!!!

Tusen takk :-)

Endelig en som forsto meg. Det er det jeg mente, at dette skjer ofte i studietiden og at sier man sorry så burde det være nok. Folk har gjort atskillig verre ting og fått tilgivelse, dette er bare blåbær. Om min oppgave hadde blitt gitt videre så hadde jeg vært glad, det hadde som en kompliment å regne.

En annen sak her som bidro til en del dritt var da jeg og eksen hadde gjort det slutt og ikke snakket samme. Jeg ble invitert på en annen fest og der skulle eksen være med en annen gutt. Jeg ville ikke dra dit, var svak da. Så jeg spurte typen til denne jenta om jeg kunne dra på hans kompis fest som jeg også kjent,og han sa at det var ok at jeg ble med på deres fest. Dama hans ble sur på meg og mente at jeg kom som en uinvitert gjest. Da typen fotalte henne at han hadde sagt at det var ok så beklaget hun seg. Snakk om være på bærtur.

Tror nok det ligger noe annet bak her.

Uansett så var det med oppgavedeling en tabbe som alle kan gjøre. Jeg hever meg over det og fortsetter livet mitt.

Leste du forresten innlegget av hun som mente at jeg ikke brydde meg om noe uansett. Jeg glemte å skrive i innlegget mitt at jeg mente at om jeg så måtte ta opp 10 fag så skulle jeg komme inn, koste hva det koste ville. Med koste hva det koste ville mente jeg tiden og pengene jeg må bruke på å ta opp fag. Folk er altfor raske med å dømme og tro at de er bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2337995
Del på andre sider

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195169019' post='3720628]

AMEN!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2337996
Del på andre sider

Gjest nå ble jeg lei meg

Nå fikk vi snakket ut og det var noe annet som hadde ligget under. Begge tilgav hverandre og nå er vi venner igjen. Så deilig dette var :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2338006
Del på andre sider

Annonse

Jeg har venner som har gjort en del brølere mot meg som er av verre art enn dette. Ene stjal sporentreks dama mi fra meg og de ble sammen. Likevel er vi gode venner idag. Selv om jeg ikke likte det han gjorde da og ble lei meg så unnskyldte han seg og det var det. Jeg tilgav han og vi er venner idag og snakker ofte sammen. Dette er en brøler mye større enn den jeg gjorde, selv om det var en brøler. Hvis tilliten mellom venner brytes på grunn av en oppgavedeling, så er det kanskje like greit.

For hva er vennskap? Man tilgir hverandre. Folk har gjort verre ting og fått tilgivelse.

Hvordan kan du sammenligne det å "stjele" damer med det å låne bort andres oppgave?

Damer er ikke eiendeler som kan lånes bort eller stjeles. De har faktisk fri vilje, og her var det antakelig dama som valgte kompisen din - ikke han som "stjal" henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2338049
Del på andre sider

Jeg stusser over at du forventet at de skull stille opp for deg. Ser du ikke hva du selv har gjort? Du har jo mistet tilliten til dem og det skjønner jeg godt. Det er mulig at du var dum og tenkte lite, men da må du ta konsekvensene av det også.

Du har noe å rydde opp i for å si det sånn, det er klart at du ikke låner noe sånt videre, eller for å si det på en annen måte, det du låner av noen, skal du ALDRI låne videre hvis det ikke er avklart med eieren. Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå?

Unnskyld at jeg sier det, men noen er dummere enn andre. Du må mangle noen antenner. Nå vet jeg at jeg er litt stygg, men noen må si det til deg i klartekst når du ikke skjønner stort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2338052
Del på andre sider

Da spørs det hvor flink du er til å rydde opp i etterkant. Som det sies her, alle gjør vi brølere, men da er det ekstra viktig å rydde opp i etterkant, noe jeg tviler sterkt på at du har gjort i og med at de reagerer som de gjør.

Jeg hadde ikke blitt så veldig forbauset om noen ikke ville stille opp for meg i din situasjon, jeg synes det er merkelig at du forventet det. Jeg hadde ikke ville spurt dem en gang etter en slik episode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291143-trist-dette/page/2/#findComment-2338054
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...