Gå til innhold

Billig rødvin, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som det fremgår av linken til AlBundy, så starter prisen på Rødvin (0.75L.) på Kr.59.- og det er en Amigo.

DEN har eg smakt, og det smakte helt forjævlig (unnskyld banning, men det var den mildeste karakteristikken eg kunne gi) !!!

Eg har i åerevis levd (langt under) på sparebudsjett, men har alltid valgt å kjøpe en god vin, hvis eg en sjelden gang skulle/kunne ta meg råd til det.

Betaler du kr.60.- (i Norge vel å merke) for ei flaske vin så betaler du ca. 57.- i avgifter, fortjeneste, frakt osv., 2.- for flaska og èi krone (sånn ca.) for vinen!

Valget er ditt.

Ps! Kattepiss er gratis, og smaker ikkje verre (snarere bedre) enn fks. Amigo`en.

Ha ein fin kveld, med god vin eller godt vann...

Som det fremgår av linken til AlBundy, så starter prisen på Rødvin (0.75L.) på Kr.59.- og det er en Amigo.

DEN har eg smakt, og det smakte helt forjævlig (unnskyld banning, men det var den mildeste karakteristikken eg kunne gi) !!!

Eg har i åerevis levd (langt under) på sparebudsjett, men har alltid valgt å kjøpe en god vin, hvis eg en sjelden gang skulle/kunne ta meg råd til det.

Betaler du kr.60.- (i Norge vel å merke) for ei flaske vin så betaler du ca. 57.- i avgifter, fortjeneste, frakt osv., 2.- for flaska og èi krone (sånn ca.) for vinen!

Valget er ditt.

Ps! Kattepiss er gratis, og smaker ikkje verre (snarere bedre) enn fks. Amigo`en.

Ps! Glemte å si at eg ikkje har drukket alkohol på snart ett år.

Siste Rødvins-flaska eg kjøpte var ihvertfall en Amarone vin (Italiensk seff.) til temmelig nøyaktig kr.300.-

Annonse

Legg av de 50-60 kronene og kjøp deg en skikkelig vin neste helg. Amigo er, som Geir sier, overhodet ikke drikkbar.

Gran Feudo reserva er knallvin til en hundrelapp. Anbefales. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000ztd446f0?ProductUUID=AtYKdlGlAVoAAAEIFxVkR0Ok&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList

Gjest red red wine

Tusen takk for alle konstruktive tips!! :-) Var det jeg ba om, ikke noen synsing om det er billig eller dyr vin som er best, hehe ;)

Valget er ditt.

''Ps! Kattepiss er gratis, og smaker ikkje verre (snarere bedre) enn fks. Amigo`en.''

Enig med deg. Det er bedre å drikke kattetiss enn å drikke Amigo rødvin.

Annonse

Valget er ditt.

''Ps! Kattepiss er gratis, og smaker ikkje verre (snarere bedre) enn fks. Amigo`en.''

Enig med deg. Det er bedre å drikke kattetiss enn å drikke Amigo rødvin.

Ps! Glemte å si at eg ikkje har drukket alkohol på snart ett år.

Siste Rødvins-flaska eg kjøpte var ihvertfall en Amarone vin (Italiensk seff.) til temmelig nøyaktig kr.300.-

Den er jo i en helt annen klasse enn Amigo. Man får gjerne hva man betaler for :-) Kjøpte en anorakk på Fretex i forrige uke, kjempebillig. Måtte selvfølgelig klippe den til en god del for at den skulle passe kroppsfasongen min, men den er varm og god. Tror ikke kvaliteten er helt kurrant heller, men det er jo forbruksvare.

Den er jo i en helt annen klasse enn Amigo. Man får gjerne hva man betaler for :-) Kjøpte en anorakk på Fretex i forrige uke, kjempebillig. Måtte selvfølgelig klippe den til en god del for at den skulle passe kroppsfasongen min, men den er varm og god. Tror ikke kvaliteten er helt kurrant heller, men det er jo forbruksvare.

Ja, en får det en betaler for.

Angående anorakken (var det en sånn med en skiløper på armen, og pelskrage, i rødt eller blått ?) din så kan du jo selge den til Fretex igjen hvis du går lei.

Ja, en får det en betaler for.

Angående anorakken (var det en sånn med en skiløper på armen, og pelskrage, i rødt eller blått ?) din så kan du jo selge den til Fretex igjen hvis du går lei.

Nja, men det er så mange på jobben som har samme anorakk. Kanskje jeg burde kjøpe meg noen sånne "narkoman-snowjogs" så jeg ikke gikk helt i mengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...