pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg og min mann har tenkt oss til sverige en tur. Det dumme er at vi ikke finner kart slik at vi kan se hvor i sverige vi skal bestille hotellrom. Vi er grønne på byer der for å si det mildt! Vi har tenkt å ta fergen fra sandefjord til strømstad. Har lyst til å komme til en by med liv i Gjerne nær kjøpesenter av noen slag. Kom gjerne med tips!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Gøteborg? Tror det er nær Strømstad. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Gøteborg? Tror det er nær Strømstad. Det er 171 km. mellom Strömstad og Göteborg, kaller ikke det akkurat "like ved": ''http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/ItiWGPerformPage?ie=utf-8&reinit=1&strStartCityCountry=1507&strStartAddress=&strStartMerged=gothenburg&strDestCityCountry=1507&strDestAddress=&strDestMerged=str%C3%B6mstad&image2.x=37&image2.y=3#'' 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Gøteborg? Tror det er nær Strømstad. Funker linken bedre nå? http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/ItiWGPerformPage?ie=utf-8&reinit=1&strStartCityCountry=1507&strStartAddress=&strStartMerged=gothenburg&strDestCityCountry=1507&strDestAddress=&strDestMerged=str%C3%B6mstad&image2.x=37&image2.y=3# 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Gøteborg? Tror det er nær Strømstad. Du må visst taste inn byene selv 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Gøteborg? Tror det er nær Strømstad. Eg sa ikkje "like ved" eg sa, eg _tror_ (nå har eg glemt ka eg skreiv he.he..) det er i nærheten av Strømstad. Ps! Det er ikkje _eg_ som skal til Sverige!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Funker linken bedre nå? http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/ItiWGPerformPage?ie=utf-8&reinit=1&strStartCityCountry=1507&strStartAddress=&strStartMerged=gothenburg&strDestCityCountry=1507&strDestAddress=&strDestMerged=str%C3%B6mstad&image2.x=37&image2.y=3# Takk. Jeg prøvde den men forstod lite. Kommer bare opp nytt og nytt søk...... Men ligger gøteborg som nærmeste storby fra strømstad? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Eg sa ikkje "like ved" eg sa, eg _tror_ (nå har eg glemt ka eg skreiv he.he..) det er i nærheten av Strømstad. Ps! Det er ikkje _eg_ som skal til Sverige!!! Hehe, er like god som deg jeg Har ikke anelse over hvor byer ligger. Vil ikke havne oppi nord sverige. Vi skal ikke kjøre oss forderva heller 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hehe, er like god som deg jeg Har ikke anelse over hvor byer ligger. Vil ikke havne oppi nord sverige. Vi skal ikke kjøre oss forderva heller Bor ikkje dere i Danmark da ? Dessuten så har eg vært noen ganger i Sverige, kjørt via Oslo og Moss osv. og da havna eg i Gøteborg. Men sommeren 2005 kjørte eg samme veien, og da havna eg i Strømstad, så eg tror de ligger i nærheten fortsatt. 0 Siter
laban Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 http://hiphop.just.nu/#karta_sverige_name 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Takk. Jeg prøvde den men forstod lite. Kommer bare opp nytt og nytt søk...... Men ligger gøteborg som nærmeste storby fra strømstad? Strømstad ligger omtrent midt mellom Oslo og Gøteborg, ca. 2 timer fra begge storbyene. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Strømstad ligger omtrent midt mellom Oslo og Gøteborg, ca. 2 timer fra begge storbyene. Det var jo (omtrent) det eg sa jo. Og hvis du tar til høgre ved Gøteborg, da havner du i Danmark (med ferja) ikkje så langt fra Skagen. (der har eg vært to ganger). Nydelig sted forresten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det var jo (omtrent) det eg sa jo. Og hvis du tar til høgre ved Gøteborg, da havner du i Danmark (med ferja) ikkje så langt fra Skagen. (der har eg vært to ganger). Nydelig sted forresten. Ja, skulle gjerne hatt sol og sommer i Skagen akkurat nå :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Takk. Jeg prøvde den men forstod lite. Kommer bare opp nytt og nytt søk...... Men ligger gøteborg som nærmeste storby fra strømstad? Kjenner ikke Göteborg så godt, men Strømstad er faktisk en koselig liten by - som har fått ufortjent dårlig rykte på grunn av nordmens "harryhandel". 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, skulle gjerne hatt sol og sommer i Skagen akkurat nå :-) Er du i Skagen nå ? 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det var jo (omtrent) det eg sa jo. Og hvis du tar til høgre ved Gøteborg, da havner du i Danmark (med ferja) ikkje så langt fra Skagen. (der har eg vært to ganger). Nydelig sted forresten. Hvis du tar til høyre ved Gøteborg, havner du vel lukt i havet, hvis du er på vei sørover? Hvis du er på vei nordover havner du i fucking Åmål eller deromkring. Må du ikke ned til Malmø før du svinger til høyre? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 http://hiphop.just.nu/#karta_sverige_name Takk! Du er flink! Da ble det hotell i uddevalla 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Strømstad ligger omtrent midt mellom Oslo og Gøteborg, ca. 2 timer fra begge storbyene. Topp. Nå fikk vi bestilt hotell. Masse opptatt rundt forbi gitt. Fikk rom i uddevalla (tror jeg det het) 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Bor ikkje dere i Danmark da ? Dessuten så har eg vært noen ganger i Sverige, kjørt via Oslo og Moss osv. og da havna eg i Gøteborg. Men sommeren 2005 kjørte eg samme veien, og da havna eg i Strømstad, så eg tror de ligger i nærheten fortsatt. Nope. Du mixer meg med sofline, .... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Er du i Skagen nå ? Hehe, det er nok et par år siden siste gang, det var i juli, men langt fra den solfylte sommeren jeg drømmer om likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.