Gjest lurer på det nå Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hva er egentlig minimumskrav for å være lærervikar på barne- og ungdomsskole? Kan en person som f.eks. har 3 år på universitet være vikar selv om ikke alle fagene personen har er aktuelle? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg var nå vikar på en barneskole i en periode på 2-3 år i begynnelsen av studietiden. Hadde altså ikke noe formell utdannelse. Altså: jeg hadde korte vikariater i negynnelsen og slutten av semesterne, når jeg ikke hadde undersvisning på studiet mitt 0 Siter
Gjest ikke-i-kveld Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Var også lærervikar i barneskole og ble tilkalt ved behov. Kombinerte dette med studier fra jeg startet studiene som 19 åring. Da jeg "plutselig" hadde cand.mag grad (tilsvarer dagens bachelor) gikk jeg 8 lønnstrinn opp i lønn. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg tror du må ha 3-årig allmennfag på videregående. Men noe annet krav tror jeg ikke finnes. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg var lærervikar på både barne- og ungdomsskole da jeg var ferdig med videregående. 0 Siter
Gjest lurer på det nå Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg var lærervikar på både barne- og ungdomsskole da jeg var ferdig med videregående. Så da kan jeg kanskje høre med skolen når jeg har allmennfag og studer på universitet (bl.a. etnologi)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.