Gå til innhold

vann i øret,hører ikke på det..

Anbefalte innlegg

Gjest megabeitt
Skrevet

skulle farge håret i går,og ikke nok med at hårfargen ble misslykket,men jeg fikk en del vann i øret, og har ikke hørt ordentlig på det siden..er gått et halvt døgn nå. går dette bort av seg selv, er det noe jeg kan gjøre?kjennes ut som en dott inni der..

Skrevet

Tjaa..Eg må nok inrømme at eg aldri har farga håret, så eg er nok på litt "tynn is" her.

Men om du har tilgang til trykkluft så kan du jo prøve å blåse det ut, ved å sette trykk på det andre øret.

Vet ikkje kor stort trykk du bør bruke, men vær forsiktig så ikkje hjernemassen følger med.

Skrevet

Tjaa..Eg må nok inrømme at eg aldri har farga håret, så eg er nok på litt "tynn is" her.

Men om du har tilgang til trykkluft så kan du jo prøve å blåse det ut, ved å sette trykk på det andre øret.

Vet ikkje kor stort trykk du bør bruke, men vær forsiktig så ikkje hjernemassen følger med.

''sette trykk på det andre øret.''

*lol*

Skrevet

Det går bort av seg selv, men det tar ofte et par dager. Vanvittig irriterende i mellomtiden. Gå til lege om det ikke er borte i løpet av to-tre dager, da er det nemlig fare for bakterieoppblomstring.

Skrevet

De gangene jeg har farget ørene mine, har jeg pleid å bruke bare litt farge. Det blir fort for mye når man smører på, og det kan være litt ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...