Gjest megabeitt Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 skulle farge håret i går,og ikke nok med at hårfargen ble misslykket,men jeg fikk en del vann i øret, og har ikke hørt ordentlig på det siden..er gått et halvt døgn nå. går dette bort av seg selv, er det noe jeg kan gjøre?kjennes ut som en dott inni der.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Tjaa..Eg må nok inrømme at eg aldri har farga håret, så eg er nok på litt "tynn is" her. Men om du har tilgang til trykkluft så kan du jo prøve å blåse det ut, ved å sette trykk på det andre øret. Vet ikkje kor stort trykk du bør bruke, men vær forsiktig så ikkje hjernemassen følger med. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Tjaa..Eg må nok inrømme at eg aldri har farga håret, så eg er nok på litt "tynn is" her. Men om du har tilgang til trykkluft så kan du jo prøve å blåse det ut, ved å sette trykk på det andre øret. Vet ikkje kor stort trykk du bør bruke, men vær forsiktig så ikkje hjernemassen følger med. ''sette trykk på det andre øret.'' *lol* 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det går bort av seg selv, men det tar ofte et par dager. Vanvittig irriterende i mellomtiden. Gå til lege om det ikke er borte i løpet av to-tre dager, da er det nemlig fare for bakterieoppblomstring. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 De gangene jeg har farget ørene mine, har jeg pleid å bruke bare litt farge. Det blir fort for mye når man smører på, og det kan være litt ubehagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.