Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melba1365380968

Jeg går fast til akupunktør som setter nåler som både hjelper meg sove bedre om natta (færre mareritt), slappe bedre av, og gi meg styrke både fysisk og psykisk (mindre tankekaos, lettere å bruke kroppen i trening).

Jeg synes det fungerer utmerket i tillegg til annen terapi jeg får. Det er veldig synd at NAV ikke godtar denne typen behandling for refusjon...

Jeg har gått jevnlig til akupunktur en gang pr. uke i et halvt år. Det har hjulpet noe på de fysiske smertene men ikke på de psykiske.

Akupunktøren har brukt ulike teknikker som kopping, masaje og nåler men har ikke klart å trenge igjennom de psykiske forsvarsverkene jeg har bygd opp. Det har vært ca. annehver uke godt og dårlig resultat for min del.

Vii var begge enige om denne uken at det nå var på tide å ta en pause i behandlingen i stedet for å tvære det ut til ingen nytte.

Jeg vil likevel anbefale akupunktur for å få mer energi, det kan hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...