Gå til innhold

ikke utkledningstøy,kjent person, hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest ute i siste liten ja.........
Skrevet

Skal på karneval i kveld. Tema er kjent person. Har noen noe tips til hva jeg kan ta på meg i kveld. Er som vanlig ute i siste liten. Noen enkle tips til evt sminking, klesplagg. Kan være verdenskjent...

Gjest Hva med......?
Skrevet

Skal du være en nålevende person eller kan det også være en annen? Er du gutt eller jente?

Churchill

Marilyn Monroe

Morten Harket

En av karakterene fra Åpen post? (F.eks. en fra Min drømmeserie?)

Clint Eastwood (kledd ut som fra en western-film)

En frustrert frue

En av karakterene i X-files

Skrevet

Det spørs om du er mann eller dame.

Er du dame/kvinne/jente, som de fleste her inne så kan du jo kle deg ut som Marianne Aulie (gå naken) det er billig(!) og enkelt.

Skrevet

Skal du være en nålevende person eller kan det også være en annen? Er du gutt eller jente?

Churchill

Marilyn Monroe

Morten Harket

En frustrert frue

''Churchill

Marilyn Monroe

Morten Harket''

He. he.. Ikkje samtidig vel?

Skrevet

Du kan godt kle deg ut som meg. Det eneste du trenger er en bredbremmet hatt, et par solbriller og en frakk (er ikke så glad i oppmerksomhet).

Gjest ute i siste liten ja.........
Skrevet

Churchill

Marilyn Monroe

Morten Harket

En frustrert frue

jeg er jente, takk for tips, har tenkt på noen av dem, men har jo ingen parykk. Kanskje jeg klarer å få tak i noe i løpet av ettermiddagen...

Det kan være hvem som helst..

Gjest ute i siste liten.....
Skrevet

Er du dame/kvinne/jente, som de fleste her inne så kan du jo kle deg ut som Marianne Aulie (gå naken) det er billig(!) og enkelt.

ha ha;) Praktisk er det, men....

Skrevet

Eller som trønder; skinnvest og stripete sokker under mokkasiner.

Skrevet

Hva med Mariann på idol? Masse fargerike klær og solbriller? :)

Skrevet

Eller som trønder; skinnvest og stripete sokker under mokkasiner.

Eller som Odd Nerdrum, og Jesus.

Skrevet

Jeg var en gang Woppi Goldberg som i Sister Act. Hadde på meg nonnekostyme og brukte brun teatersminke på hender og i ansikt. Det slo an. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...