Gjest ute i siste liten ja......... Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Skal på karneval i kveld. Tema er kjent person. Har noen noe tips til hva jeg kan ta på meg i kveld. Er som vanlig ute i siste liten. Noen enkle tips til evt sminking, klesplagg. Kan være verdenskjent... 0 Siter
Gjest Hva med......? Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Skal du være en nålevende person eller kan det også være en annen? Er du gutt eller jente? Churchill Marilyn Monroe Morten Harket En av karakterene fra Åpen post? (F.eks. en fra Min drømmeserie?) Clint Eastwood (kledd ut som fra en western-film) En frustrert frue En av karakterene i X-files 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det spørs om du er mann eller dame. Er du dame/kvinne/jente, som de fleste her inne så kan du jo kle deg ut som Marianne Aulie (gå naken) det er billig(!) og enkelt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Skal du være en nålevende person eller kan det også være en annen? Er du gutt eller jente? Churchill Marilyn Monroe Morten Harket En av karakterene fra Åpen post? (F.eks. en fra Min drømmeserie?) Clint Eastwood (kledd ut som fra en western-film) En frustrert frue En av karakterene i X-files ''Churchill Marilyn Monroe Morten Harket'' He. he.. Ikkje samtidig vel? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Du kan godt kle deg ut som meg. Det eneste du trenger er en bredbremmet hatt, et par solbriller og en frakk (er ikke så glad i oppmerksomhet). 0 Siter
Gjest ute i siste liten ja......... Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Skal du være en nålevende person eller kan det også være en annen? Er du gutt eller jente? Churchill Marilyn Monroe Morten Harket En av karakterene fra Åpen post? (F.eks. en fra Min drømmeserie?) Clint Eastwood (kledd ut som fra en western-film) En frustrert frue En av karakterene i X-files jeg er jente, takk for tips, har tenkt på noen av dem, men har jo ingen parykk. Kanskje jeg klarer å få tak i noe i løpet av ettermiddagen... Det kan være hvem som helst.. 0 Siter
Gjest ute i siste liten..... Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det spørs om du er mann eller dame. Er du dame/kvinne/jente, som de fleste her inne så kan du jo kle deg ut som Marianne Aulie (gå naken) det er billig(!) og enkelt. ha ha;) Praktisk er det, men.... 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det spørs om du er mann eller dame. Er du dame/kvinne/jente, som de fleste her inne så kan du jo kle deg ut som Marianne Aulie (gå naken) det er billig(!) og enkelt. Eller som trønder; skinnvest og stripete sokker under mokkasiner. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hva med Mariann på idol? Masse fargerike klær og solbriller? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Eller som trønder; skinnvest og stripete sokker under mokkasiner. Eller som Odd Nerdrum, og Jesus. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg var en gang Woppi Goldberg som i Sister Act. Hadde på meg nonnekostyme og brukte brun teatersminke på hender og i ansikt. Det slo an. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Eller som Odd Nerdrum, og Jesus. Ha ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.