Gå til innhold

Hva har dere/skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er norge - tyrkia. Blir vist på tv2.

Takk. Damer eller menn?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• annegunn

4

• morsan

3

• bibben

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ungene har spist pølsegrateng nå - deres livrett. (pølsebiter, pasta, bechamelsaus og ost gratinert i ovnen). Så er det litt godteri nå til barnetv.

Når ungene er i seng, skal jeg lage en liten indrefilet med bernaise og stekt sopp, løk og paprika. Og et glass god Valpolicella til. :)

Lasagne med vitløksbaguetter og god salat. Nam, nam!

Skrevet

En god kveld og helg til deg også! Her går det på pizza :)

Skrevet

Spiste riskrem fpr i dag, og har nå spist svinekjøttdeig med bl.a. gnocchi og rødløk.

Skrevet

menn

Har slått på, og akkurat da sveipa kameraet over trynet på John Inge Riise, og som om ikkje det var nok så hadde pinadeg broren klart å snike seg med på laget også.

Så nå mangler vi bare en times portrett intervju med mora Berit Riise, etterpå!

Nei, nå blei kvelden ødelagt for meg ihvertfall.

Nå scora "Panzerhagen" !

hidi, the scorpion
Skrevet

Har slått på, og akkurat da sveipa kameraet over trynet på John Inge Riise, og som om ikkje det var nok så hadde pinadeg broren klart å snike seg med på laget også.

Nå scora "Panzerhagen" !

John Arne Riise, takk! For et praktmål! Elsker fotball ;)

Skrevet

John Arne Riise, takk! For et praktmål! Elsker fotball ;)

Nå må du gi deg!

Ser du på samme kamp som meg?

Skrevet

For å si det sånn: Vi hadde bra med publikum. Så dersom noen dolere lurer på hva for en liten snik som velta en halv pall kokosboller i dag, har de sett Sirkus Flyfly i aksjon.

Jeg flirer av det nå, men gudbedre så oppgitt jeg var der og da...

;)

Hahahaha! Åh, skulle ønske jeg hadde sett det! :))

Du har min fulle medfølelse, og en av grunnene til at jeg ler så godt, er ren lettelse over at det ikke var noen av mine. For jaggu kan de finne på mye rart av og til. Jeg har nettopp fisket en DVD og dekoderkortet til PVR-boksen ut av søpla...

Skrevet

Hahahaha! Åh, skulle ønske jeg hadde sett det! :))

Du har min fulle medfølelse, og en av grunnene til at jeg ler så godt, er ren lettelse over at det ikke var noen av mine. For jaggu kan de finne på mye rart av og til. Jeg har nettopp fisket en DVD og dekoderkortet til PVR-boksen ut av søpla...

Lurer på hvor de får idéene fra noen ganger.. :|

Skrevet

Lurer på hvor de får idéene fra noen ganger.. :|

Kanskje de har et hemmelig barnenettverk hvor de utveksler ideer.

Skrevet

Nå scora "Panzerhagen" !

LOL - du og navn, altså!! :-D

Sier du også Kjell Runde Røkke og Bjørn Inge Gjelsten? ;-)

Skrevet

LOL - du og navn, altså!! :-D

Sier du også Kjell Runde Røkke og Bjørn Inge Gjelsten? ;-)

He.he.he..Først nå såg er hva "Hidi the Scorpion" mente med John Arne Riise, takk!

Eg trodde ho mente att det var han som scora og ikkje "Panzerhagen" (tør ikkje prøve meg på navnet hans engang), men ho påpeikte visst bare at eg hadde skrevet feil navn (igjen).

Uff...Får skylde på været!

Skrevet

He.he.he..Først nå såg er hva "Hidi the Scorpion" mente med John Arne Riise, takk!

Eg trodde ho mente att det var han som scora og ikkje "Panzerhagen" (tør ikkje prøve meg på navnet hans engang), men ho påpeikte visst bare at eg hadde skrevet feil navn (igjen).

''Uff...Får skylde på været!''

Sitter du UTE???!!!

;-)

Skrevet

''Uff...Får skylde på været!''

Sitter du UTE???!!!

;-)

Nei, men eg har hus med vinduer i! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Selvfølgelig var det navnet! Ler...

Skrevet

Nei, men eg har hus med vinduer i! :-)

...men ute er det mørkt...;-)

Skrevet

...men ute er det mørkt...;-)

Og i mørket er alle katter grå.

Skrevet

Jentungen på 11 har bestilt yndligsretten, raclette..

*titter i vinskapet*

Hva er raclette? *nysjerrig* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...