Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det er norge - tyrkia. Blir vist på tv2. Takk. Damer eller menn? 0 Siter
Hope Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ungene har spist pølsegrateng nå - deres livrett. (pølsebiter, pasta, bechamelsaus og ost gratinert i ovnen). Så er det litt godteri nå til barnetv. Når ungene er i seng, skal jeg lage en liten indrefilet med bernaise og stekt sopp, løk og paprika. Og et glass god Valpolicella til. Lasagne med vitløksbaguetter og god salat. Nam, nam! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Takk. Damer eller menn? menn 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 En god kveld og helg til deg også! Her går det på pizza 0 Siter
fresja Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Spiste riskrem fpr i dag, og har nå spist svinekjøttdeig med bl.a. gnocchi og rødløk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 menn Har slått på, og akkurat da sveipa kameraet over trynet på John Inge Riise, og som om ikkje det var nok så hadde pinadeg broren klart å snike seg med på laget også. Så nå mangler vi bare en times portrett intervju med mora Berit Riise, etterpå! Nei, nå blei kvelden ødelagt for meg ihvertfall. Nå scora "Panzerhagen" ! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Har slått på, og akkurat da sveipa kameraet over trynet på John Inge Riise, og som om ikkje det var nok så hadde pinadeg broren klart å snike seg med på laget også. Så nå mangler vi bare en times portrett intervju med mora Berit Riise, etterpå! Nei, nå blei kvelden ødelagt for meg ihvertfall. Nå scora "Panzerhagen" ! John Arne Riise, takk! For et praktmål! Elsker fotball 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 John Arne Riise, takk! For et praktmål! Elsker fotball Nå må du gi deg! Ser du på samme kamp som meg? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 For å si det sånn: Vi hadde bra med publikum. Så dersom noen dolere lurer på hva for en liten snik som velta en halv pall kokosboller i dag, har de sett Sirkus Flyfly i aksjon. Jeg flirer av det nå, men gudbedre så oppgitt jeg var der og da... Hahahaha! Åh, skulle ønske jeg hadde sett det! ) Du har min fulle medfølelse, og en av grunnene til at jeg ler så godt, er ren lettelse over at det ikke var noen av mine. For jaggu kan de finne på mye rart av og til. Jeg har nettopp fisket en DVD og dekoderkortet til PVR-boksen ut av søpla... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hahahaha! Åh, skulle ønske jeg hadde sett det! ) Du har min fulle medfølelse, og en av grunnene til at jeg ler så godt, er ren lettelse over at det ikke var noen av mine. For jaggu kan de finne på mye rart av og til. Jeg har nettopp fisket en DVD og dekoderkortet til PVR-boksen ut av søpla... Lurer på hvor de får idéene fra noen ganger.. :| 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Lurer på hvor de får idéene fra noen ganger.. :| Kanskje de har et hemmelig barnenettverk hvor de utveksler ideer. 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Har slått på, og akkurat da sveipa kameraet over trynet på John Inge Riise, og som om ikkje det var nok så hadde pinadeg broren klart å snike seg med på laget også. Så nå mangler vi bare en times portrett intervju med mora Berit Riise, etterpå! Nei, nå blei kvelden ødelagt for meg ihvertfall. Nå scora "Panzerhagen" ! LOL - du og navn, altså!! :-D Sier du også Kjell Runde Røkke og Bjørn Inge Gjelsten? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 LOL - du og navn, altså!! :-D Sier du også Kjell Runde Røkke og Bjørn Inge Gjelsten? ;-) He.he.he..Først nå såg er hva "Hidi the Scorpion" mente med John Arne Riise, takk! Eg trodde ho mente att det var han som scora og ikkje "Panzerhagen" (tør ikkje prøve meg på navnet hans engang), men ho påpeikte visst bare at eg hadde skrevet feil navn (igjen). Uff...Får skylde på været! 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 He.he.he..Først nå såg er hva "Hidi the Scorpion" mente med John Arne Riise, takk! Eg trodde ho mente att det var han som scora og ikkje "Panzerhagen" (tør ikkje prøve meg på navnet hans engang), men ho påpeikte visst bare at eg hadde skrevet feil navn (igjen). Uff...Får skylde på været! ''Uff...Får skylde på været!'' Sitter du UTE???!!! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 ''Uff...Får skylde på været!'' Sitter du UTE???!!! ;-) Nei, men eg har hus med vinduer i! :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 He.he.he..Først nå såg er hva "Hidi the Scorpion" mente med John Arne Riise, takk! Eg trodde ho mente att det var han som scora og ikkje "Panzerhagen" (tør ikkje prøve meg på navnet hans engang), men ho påpeikte visst bare at eg hadde skrevet feil navn (igjen). Uff...Får skylde på været! Selvfølgelig var det navnet! Ler... 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Nei, men eg har hus med vinduer i! :-) ...men ute er det mørkt...;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 ...men ute er det mørkt...;-) Og i mørket er alle katter grå. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jentungen på 11 har bestilt yndligsretten, raclette.. *titter i vinskapet* Hva er raclette? *nysjerrig* 0 Siter
annegunn Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hva er raclette? *nysjerrig* Rett fra Alpene med smeltet ost (racletteost, ligner mest på ridderost) og kokte poteter. Tilbehøret varierer, vi kjører spekemat/skinkeog rå/stelte grønnsaker: http://en.wikipedia.org/wiki/Raclette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.