Gå til innhold

Språkproblemer: Nytt bord i gammel stil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem i all verden vil betale 750 spenn for denne greia her?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7651318&sid=xz1abc4L9dj682412&WT.svl=Link

:D

Jeg ler meg ihjel! Ja, her har noen virkelig gjort seg umake med fargevalget såvel som hvilke deler av kommoden som skulle males :o)

Å guri!!

Jeg leste forleden at Hitlers globus eller noe slikt var til salgs. Det kan jo være en kul gjenstand som gjerne kan eies av en som absolutt ikke sympatiserer med den tidligere eieren, men en _byste_ av Hitler??!!!!

Annonse

Å guri!!

Jeg leste forleden at Hitlers globus eller noe slikt var til salgs. Det kan jo være en kul gjenstand som gjerne kan eies av en som absolutt ikke sympatiserer med den tidligere eieren, men en _byste_ av Hitler??!!!!

Jeg synes det overgår det meste, ja.

Hvem i all verden vil betale 750 spenn for denne greia her?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7651318&sid=xz1abc4L9dj682412&WT.svl=Link

:D

Jeg har enkelte ganger tenkt at det ville vært litt kult om man på finn.no hadde hatt et felt der man kunne legge inn kommentarer! ;-)

Men det kunne jo ha ført til den reneste sjikane.....

Jeg har sett flere tilfeller av ekstremt overprisede varer. Samt at ikke alle følger med på hva tingen koster ny NÅ, ikke relevant hva de selv betalte.

Eksempel: Pent brukt DVD-boks m/ Sex & singelliv kjøpt for 1300 selges for 700:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11700756&sid=xz19abcEI_GE061398&WT.svl=Link

Mens du kan kjøpe den ny på DCON.COM for kr 639! ;-)

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

Jeg har enkelte ganger tenkt at det ville vært litt kult om man på finn.no hadde hatt et felt der man kunne legge inn kommentarer! ;-)

Men det kunne jo ha ført til den reneste sjikane.....

Jeg har sett flere tilfeller av ekstremt overprisede varer. Samt at ikke alle følger med på hva tingen koster ny NÅ, ikke relevant hva de selv betalte.

Eksempel: Pent brukt DVD-boks m/ Sex & singelliv kjøpt for 1300 selges for 700:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11700756&sid=xz19abcEI_GE061398&WT.svl=Link

Mens du kan kjøpe den ny på DCON.COM for kr 639! ;-)

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

Det er en egen Facebook-gruppe der man kan sitte og flire seg ihjæl over alt som legges ut på finn.no.

Fantastisk på en litt småklein søndag, kjæresten og jeg satt og lo så tårene trilla forrige helg. :)

Det er en egen Facebook-gruppe der man kan sitte og flire seg ihjæl over alt som legges ut på finn.no.

Fantastisk på en litt småklein søndag, kjæresten og jeg satt og lo så tårene trilla forrige helg. :)

*knegg*

Vi hadde en tråd her for en tid tilbake der det ble lagt ut de underligste finn-annonser.

De to som virkelig tok kaka var en annonse der en dame solgte adventslysestaker laget av halve klesklyper!! Den andre var en som skulle selge en BRUKT epilator!! *ha ha*

Ikkje nok med at den er av Hitler, stygg som bare juling i tillegg.

Så står det i annonsen: "Hitler skulptur i porselen orginal fra "Tirpitz"."

???

Annonse

*knegg*

Vi hadde en tråd her for en tid tilbake der det ble lagt ut de underligste finn-annonser.

De to som virkelig tok kaka var en annonse der en dame solgte adventslysestaker laget av halve klesklyper!! Den andre var en som skulle selge en BRUKT epilator!! *ha ha*

Hehehe, fantastisk! :D

Jeg la ut et helvetes drog av en skrivepult for noen uker sida - et furuhelvete fra 1989 eller noe sånn, prisa den til 200,- og var bare happy for at noen kunne komme og få den opp den bratte kjellertrappa mi. Den første henvendelsen jeg fikk, var fra ei småsur dame som mente at jeg hadde underprisa den, for hun forsøkte å selge samme møbel til kr 2.000,-! Og den hadde faktisk kosta 5.000,- som ny - altså i 1989, mulig ennå tidligere! :D

Jeg svarte høflig at jeg i grunnen bare var glad for å bli kvitt den, og antydet at hun kanskje var noe optimistisk mht prisen. ;)

Fyttikatta!

Men sjekk plasseringen av dorullene, her er det snakk om å utnytte plassen maksimalt og fotografen må ha hengt i taket.

Hehehe, fantastisk! :D

Jeg la ut et helvetes drog av en skrivepult for noen uker sida - et furuhelvete fra 1989 eller noe sånn, prisa den til 200,- og var bare happy for at noen kunne komme og få den opp den bratte kjellertrappa mi. Den første henvendelsen jeg fikk, var fra ei småsur dame som mente at jeg hadde underprisa den, for hun forsøkte å selge samme møbel til kr 2.000,-! Og den hadde faktisk kosta 5.000,- som ny - altså i 1989, mulig ennå tidligere! :D

Jeg svarte høflig at jeg i grunnen bare var glad for å bli kvitt den, og antydet at hun kanskje var noe optimistisk mht prisen. ;)

*he he* Så utrolig at hun ringte, da! ;-)

Jeg har sett mange ekstremt overprisede møbler, også slikt som gamle sofaer som sikkert var kjempedyre, men brukt er brukt - sånn er det bare.

På et loppemarked i fjor eller noe så jeg en dobbeltseng som var klin maken til vår. Når møblene våre begynner å komme i loppemarkedsjanegeren, sier det seg selv at salgsverdien på finn ikke er noe særlig....;-)

*he he* Så utrolig at hun ringte, da! ;-)

Jeg har sett mange ekstremt overprisede møbler, også slikt som gamle sofaer som sikkert var kjempedyre, men brukt er brukt - sånn er det bare.

På et loppemarked i fjor eller noe så jeg en dobbeltseng som var klin maken til vår. Når møblene våre begynner å komme i loppemarkedsjanegeren, sier det seg selv at salgsverdien på finn ikke er noe særlig....;-)

*Ler* Jeg ga bort et salongbord og en tv-benk på finn i fjor.Min kjære ble helt fortørnet og mente han kunne fått tv-benken - jeg forklarte ham bare at den var med fra mitt eks-hjem og at jeg ikke ville drasse den hjem til ham. Han skjønte det til slutt.

Hva er egentlig galt med å rydde litt før man tar bilder som skal markedsføre noe?

*lol*

Eg likte juletreet og eg, sikkert veldig attraktivt på salgsmarkedet i mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...