Gå til innhold

kontaktsteder på nett

Anbefalte innlegg

Gjest på nettsjekking
Skrevet

la inn en profil uten bilde på en av disse stedene i går og har fått kontakt med flere stykker. har sendt bilde til en av de i dag og fikk nå tilbake og huffameg, overhode ikke et utseende som tiltaler meg. Hva gjør man videre? Sier man at man ikke liker utseende, ganske brutalt synes jeg. Men har jo ikke til hensikt å bruke masse tid på de som overhodet ikke er aktuell. Vurderer jo å sende/få bilder av de andre også. Hvordan skal dette gå?

Skrevet

Jeg tror du skal være ærlig fra første stund. Si ting på en fin måte..... Eks du studerer svarene og lar høre fra deg om det kan være en mulighet. Jøss, det hørtes ut som om du var på ansettelse oppdrag.... Nei, jeg kan nok ikke hjelpe deg! ;)

Gjest lizzenja
Skrevet

Kan ikke du bare takke for bildet, og si han virker til å være en hyggelig kar, men i samme stund si at du har truffet en annen du likte godt.? Og muligens ønske han alt godt videre...? En ærlig sak det, vil jeg tro!

Gjest stå på videre du
Skrevet

Jeg har aldri hatt sånn kontaktgreie selv.

Men har hatt nære venninder som har sittet og drevet på. Sånn det foregikk den gang var at svarene ble færre og færre at en til slutt skjønte at den andre ikke var interessert (dette kunne bli forsterket av at en så at personen var veldig aktiv på stedet fortsatt)

Eller så sa en det rett ut at "du virker som et koselig menneske og jeg liker deg som et venneemne men ikke no mer".

Det er lov å sjekke ut mange før en bestemmer seg vet du, det er jo egentlig det slike sider er til for.

Å være opptatt av utseende til en viss grad er helt respektabelt det bare en ikke tråkker den andre på tærne.

Skrevet

Hva med "Jeg ser du er en kjekk mann, men du har en sporty utstråling, og jeg føler meg som en pingle... Så jeg prøver å finne en 'sofagris' i stedet" --- ehh... vanskelig dette her, men håpløst å skulle kommunisere med en du ikke liker trynet på bare for å droppe ham gradvis. Hva med: "Du er nok altfor stilig businessmann / du er nok en tøff bonde som.. /du ser så snill ut, jeg føler meg som ... i forhold/ ..Du ser koslig ut! Men du skjlnner, det høres sikkert rart ut, men jeg liker sånne macho..." HIMMEL alt dette høres håpløst ut! Men poenget er å gi kompliment for det han ER, og så finne på noe motsatt, som du likesom trenger, selv om du verdsetter det du ser hos ham. Feks. rolig, forsiktig -- kontra barsk bølle, eller omvendt! osv osv.

Ja dette ble rimelig håpløst, men jeg ønsker deg lykke til. Har skjønt at man må være tydelig, om man ikke skal slite seg ut og miste motet i det gamet der. Men altså, lykke til :) Mange har vært heldige!

Skrevet

Hva med "Jeg ser du er en kjekk mann, men du har en sporty utstråling, og jeg føler meg som en pingle... Så jeg prøver å finne en 'sofagris' i stedet" --- ehh... vanskelig dette her, men håpløst å skulle kommunisere med en du ikke liker trynet på bare for å droppe ham gradvis. Hva med: "Du er nok altfor stilig businessmann / du er nok en tøff bonde som.. /du ser så snill ut, jeg føler meg som ... i forhold/ ..Du ser koslig ut! Men du skjlnner, det høres sikkert rart ut, men jeg liker sånne macho..." HIMMEL alt dette høres håpløst ut! Men poenget er å gi kompliment for det han ER, og så finne på noe motsatt, som du likesom trenger, selv om du verdsetter det du ser hos ham. Feks. rolig, forsiktig -- kontra barsk bølle, eller omvendt! osv osv.

Ja dette ble rimelig håpløst, men jeg ønsker deg lykke til. Har skjønt at man må være tydelig, om man ikke skal slite seg ut og miste motet i det gamet der. Men altså, lykke til :) Mange har vært heldige!

''"Jeg ser du er en kjekk mann, men du har en sporty utstråling, og jeg føler meg som en pingle... Så jeg prøver å finne en 'sofagris' i stedet"''

Ja, veeeldig troverdig.

''''Hva med: "Du er nok altfor stilig businessmann / du er nok en tøff bonde som.. /du ser så snill ut, jeg føler meg som ... i forhold/ ..Du ser koslig ut! Men du skjønner, det høres sikkert rart ut, men jeg liker sånne macho..."''

Hykler! :)

*LOL*

Skrevet

''"Jeg ser du er en kjekk mann, men du har en sporty utstråling, og jeg føler meg som en pingle... Så jeg prøver å finne en 'sofagris' i stedet"''

Ja, veeeldig troverdig.

''''Hva med: "Du er nok altfor stilig businessmann / du er nok en tøff bonde som.. /du ser så snill ut, jeg føler meg som ... i forhold/ ..Du ser koslig ut! Men du skjønner, det høres sikkert rart ut, men jeg liker sånne macho..."''

Hykler! :)

*LOL*

*LOL* -- er vel ikke hykler, jeg, vel! Bedre enn å si fytterakker'n som du ser ut!

Kom med gode forslag til trådstarter davel?

Skrevet

Da synes jeg nesten du får ta en liten løgn. Si at du akkurat nå har funnet en annen som du dater og du vil se hvor det bærer hen eller noe slikt.

Skrevet

Da synes jeg nesten du får ta en liten løgn. Si at du akkurat nå har funnet en annen som du dater og du vil se hvor det bærer hen eller noe slikt.

Det var nok et godt forslag. *noterer til ev. senere bruk* :)

Skrevet

Det var nok et godt forslag. *noterer til ev. senere bruk* :)

Jeg synes det er bedre å lyve litt enn å potensielt såre noen. Man kan si det i hvor mange vendinger man vil, folk skjønner når de blir avvist basert på utseendet sitt.

Skrevet

*LOL* -- er vel ikke hykler, jeg, vel! Bedre enn å si fytterakker'n som du ser ut!

Kom med gode forslag til trådstarter davel?

''Kom med gode forslag til trådstarter davel?''

Det er utenfor mitt fagområde.

Skrevet

Jeg synes det er bedre å lyve litt enn å potensielt såre noen. Man kan si det i hvor mange vendinger man vil, folk skjønner når de blir avvist basert på utseendet sitt.

Men om man blir avvist på grunn av utseende betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke synes vedkommende er pen! Selv kan jeg synes menn er råpene, men alikevel er de slett ikke min type som kjæreste.

Skrevet

Men om man blir avvist på grunn av utseende betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke synes vedkommende er pen! Selv kan jeg synes menn er råpene, men alikevel er de slett ikke min type som kjæreste.

Kanskje ikke?

Jeg vet ikke, jeg har aldri tenkt spesielt over hvordan potensielle kjærester ser ut, det blir så utrolig lite viktig om man liker personligheten/kroppspråket/stemmen uansett.

Men det hørtes kanskje mer ut som trådsstarter syntes denne mannen var stygg enn at han hadde en klesstil som ikke passet hennes ;)

Skrevet

''Kom med gode forslag til trådstarter davel?''

Det er utenfor mitt fagområde.

Unnskyld, da.:) Hva er ditt fagområde?

Skrevet

Kanskje ikke?

Jeg vet ikke, jeg har aldri tenkt spesielt over hvordan potensielle kjærester ser ut, det blir så utrolig lite viktig om man liker personligheten/kroppspråket/stemmen uansett.

Men det hørtes kanskje mer ut som trådsstarter syntes denne mannen var stygg enn at han hadde en klesstil som ikke passet hennes ;)

Jo, men av og til så ser man det med en gang på bildet, at denne mannen ikke er den typen mann jeg er ute etter, uten at det går på utseende direkte. :o)

Andre ganger har jo vedkommende et utseende man ikke kan tenke seg å våkne ved siden av om morgenen, ikke til å legge skjul på det.

Skrevet

Jo, men av og til så ser man det med en gang på bildet, at denne mannen ikke er den typen mann jeg er ute etter, uten at det går på utseende direkte. :o)

Andre ganger har jo vedkommende et utseende man ikke kan tenke seg å våkne ved siden av om morgenen, ikke til å legge skjul på det.

Jeg synes de personlighetene jeg liker kommer i veldig mange forskjellige innpakninger, så det er vanskelig å dømme på det alene :)

Skrevet

''av og til så ser man det med en gang på bildet, at denne mannen ikke er den typen mann jeg er ute etter, uten at det går på utseende direkte. :o)''

Helt enig! For eks. en med muskelbunter og tatoveringer. Ikke min type, om han er aldri så pen og kjekk. Ja, det var et ekstremt ekempel, men likevel

Skrevet

''av og til så ser man det med en gang på bildet, at denne mannen ikke er den typen mann jeg er ute etter, uten at det går på utseende direkte. :o)''

Helt enig! For eks. en med muskelbunter og tatoveringer. Ikke min type, om han er aldri så pen og kjekk. Ja, det var et ekstremt ekempel, men likevel

Jeg mailet en liten stund med en fyr som var veldig hippen på å treffe meg og han sendte meg et bilde. Jeg så med en gang at dette ikke var en fyr etter min smak - med t-skjorte og skinnvest foran bilen sin... Jadda. Han tok ikke ganske klare hint, men skjønte etter ett møte at vi ikke akkurat hadde noen fremtid. :o)

Skrevet

Jeg mailet en liten stund med en fyr som var veldig hippen på å treffe meg og han sendte meg et bilde. Jeg så med en gang at dette ikke var en fyr etter min smak - med t-skjorte og skinnvest foran bilen sin... Jadda. Han tok ikke ganske klare hint, men skjønte etter ett møte at vi ikke akkurat hadde noen fremtid. :o)

Når jeg har møtt noen, skjønner de ikke at det er helbom, for jeg er alt for hyggelig, selv om jeg ikke er interessert. Så de vil absolutt treffes igjen osvv. Snill-pike-syndrom!

Skrevet

Når jeg har møtt noen, skjønner de ikke at det er helbom, for jeg er alt for hyggelig, selv om jeg ikke er interessert. Så de vil absolutt treffes igjen osvv. Snill-pike-syndrom!

Det var alltid vanskelig etter det første møtet å få sagt at man ikke følte for å treffes igjen. Jeg pleide å sende sms eller mail og si noe slikt som at "det var veldig trivelig å møte deg, men jeg tror ikke det er grunnlag for noe mer hos meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten" - fikk alltid bare fine tilbakemeldinger på det i alle fall. Og det var tydeligvis det samme tilbake også.

Bortsett fra han som styrer rundt meg her nå. :o) Jeg prøvde meg på det samme med ham, men han ga seg ikke gitt og etter et par møter til var jeg solgt! :o) Det var ikke det at jeg ikke likte ham, men han var veldig mye mer frempå enn meg og jeg følte det som om han helst ville hatt meg til alters med en gang. Senere innrømte han at han var redd for å skremme meg unna om han ikke var frempå. Men heldigvis tok han ikke et nei for et nei akkurat den gangen! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...