Jølsen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Godt å komme seg opp tidlig på en søndag for å dra på jobb gitt.. ..eller kanskje ikke. Kos dere masse i allefall! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 God morgen til deg også. Her våknet lillemann kl. 7, og siden det var min tur til å stå opp - ble det morgen i god tid her også 0 Siter
Gjest morgenstund har gull i munn Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 God morgen. Her skal det ikke jobbes og ikke har vi små barn som vekker oss. Alikavel er jeg tidlig oppe. Koser meg litt med en "god morgen youghurt" og pc`n. Så skal jeg etterhvert komme meg ned på treningssenteret. Ha en god dag selv 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Da klokka var sju stod jeg og ryddet og vasket på kjøkkenet. Men nå sitter jeg her litt... Bare en kommer over den første trøtte perioden er det egentlig deilig å stå opp tidlig på en søndag. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 God morgen. Her skal det ikke jobbes og ikke har vi små barn som vekker oss. Alikavel er jeg tidlig oppe. Koser meg litt med en "god morgen youghurt" og pc`n. Så skal jeg etterhvert komme meg ned på treningssenteret. Ha en god dag selv Har treningssenteret åpent så tidlig der du bor? 0 Siter
Gjest morgenstund har gull i munn Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Har treningssenteret åpent så tidlig der du bor? Ja, seks eller halv syv tror jeg. Vi har sånne kort som låser oss inn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.