Gå til innhold

Førstehjelp for kyllingvinger til middag!

Anbefalte innlegg

Gjest littegranne hjelp
Skrevet

Jeg har tatt opp noen kyllingvinger og trenger tips. Jeg er skikkelig klønete med slikt som dette.

Skrevet

Hvis det er rå kyllingvinger kan du lage en blanding av olje og div. krydder/urter og pensle det på vingene. Stek dem i en stekepose eller i en form med aluminiumsfolie over på 175 gr. til det kommer klar kjøttsaft ut. :)

Skrevet

Hvis det er rå kyllingvinger kan du lage en blanding av olje og div. krydder/urter og pensle det på vingene. Stek dem i en stekepose eller i en form med aluminiumsfolie over på 175 gr. til det kommer klar kjøttsaft ut. :)

Om man steker kjøtt i stekepose,får man brun stekeskorpe da? Eller brunfage hvertfall?

Skrevet

Om man steker kjøtt i stekepose,får man brun stekeskorpe da? Eller brunfage hvertfall?

Jada, det går fint. :) Men for å være på den sikre siden så kan man brune det man skal steke på sterk varm i pannen først.

Skrevet

Jada, det går fint. :) Men for å være på den sikre siden så kan man brune det man skal steke på sterk varm i pannen først.

Ikke jeg som skal ha kyllingvinger i dag, men jeg har alltid lurt på det med stekepose. Om kjøttet virkelig blir brunt :o) Får prøve en gang

Skrevet

Ikke jeg som skal ha kyllingvinger i dag, men jeg har alltid lurt på det med stekepose. Om kjøttet virkelig blir brunt :o) Får prøve en gang

Jeg også lurer! Man kan kanskje fiffe dem opp etterpå med grillelement hvis de er litt bleike i fargen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...