Gjest littegranne hjelp Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg har tatt opp noen kyllingvinger og trenger tips. Jeg er skikkelig klønete med slikt som dette. 0 Siter
flowy Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvis det er rå kyllingvinger kan du lage en blanding av olje og div. krydder/urter og pensle det på vingene. Stek dem i en stekepose eller i en form med aluminiumsfolie over på 175 gr. til det kommer klar kjøttsaft ut. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvis det er rå kyllingvinger kan du lage en blanding av olje og div. krydder/urter og pensle det på vingene. Stek dem i en stekepose eller i en form med aluminiumsfolie over på 175 gr. til det kommer klar kjøttsaft ut. Om man steker kjøtt i stekepose,får man brun stekeskorpe da? Eller brunfage hvertfall? 0 Siter
flowy Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Om man steker kjøtt i stekepose,får man brun stekeskorpe da? Eller brunfage hvertfall? Jada, det går fint. Men for å være på den sikre siden så kan man brune det man skal steke på sterk varm i pannen først. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jada, det går fint. Men for å være på den sikre siden så kan man brune det man skal steke på sterk varm i pannen først. Ikke jeg som skal ha kyllingvinger i dag, men jeg har alltid lurt på det med stekepose. Om kjøttet virkelig blir brunt ) Får prøve en gang 0 Siter
adelie Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Ikke jeg som skal ha kyllingvinger i dag, men jeg har alltid lurt på det med stekepose. Om kjøttet virkelig blir brunt ) Får prøve en gang Jeg også lurer! Man kan kanskje fiffe dem opp etterpå med grillelement hvis de er litt bleike i fargen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.