Gå til innhold

C24 rensekur- For en avføring :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært helt flink med kosten i det siste, så bestemte meg for en rensekur i går, så det blir et grunnlag for kostomlegging fra i dag :o)

Tok den føste posen og blandet med juice, det gikk helt greit. Etter den andre posen smakte det ikke like godt :o) Kl 21 skulle jeg blande 2 dl grapefruktjuice med 1 dl olivenolje. Dette var faktisk et av de fem glassene som smakte best. Utrolig nok.

Våknet kl 7 og tok neste pulverpose. Holdt på å brekke meg. Smakte helt jævlig selv om det var samme pulver som i går kveld, så mellom 7 og 9 lå jeg bare å gruet meg til neste pose. :o) Men nå er det over.

Var veldig virkningsfullt da. Føler jeg har tømt og renset hele kroppen. Satt på do 4-5 ganger i går kveld, og virkelig tissa med rumpa ;O)) Til slutt var det jo ikke brunfarget heller nesten.

Men da det fortsatte i dag tidlig, og jeg skulle dra ned, så jeg plutselig masse grønne klumper!! Så ut som grønne erter, men det har jeg jo ikke spist på leenge. Neste gang var det noen som var på størrelse med druer! Hva var dette?? Andre som har prøvd?

Gikk ned ca 2 kg fra i går ettermiddag til i formiddag. Får se om det blir mer til i morgen. Men mye av det var jo væske da, i tillegg til at man ikke skal spise noe særlig. Men føles deilig nå :o)

Skrevet

Tusen takk for at du ville dele dette med oss!

Du er ikke musikeren, sånn egentlig?

Skrevet

Tusen takk for at du ville dele dette med oss!

Du er ikke musikeren, sånn egentlig?

Hehe! Det står det handler om avføring da, så om du ikke tåler det er det bare å la være å lese :o)

Må jo spørre når jeg lurte på hva det var.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det kan ha vært galle som kom ut. Det er grønnfarget og finnes i tarmen vår. Men du, husk at du også nå har rensket ut snille bakterier som faktisk tarmen trenger. Så du kan reagere på mat nå. Og har du diare fremover eller forstoppelse, så vet du årsaken, du har tatt knekken på tarmfloraen og må bygge den opp igjen. Håper du slipper unna det, for det er ikke noe særlig, jeg har prøvd, dog ufrivillig ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195572846' post='3724839]

Det kan ha vært galle som kom ut. Det er grønnfarget og finnes i tarmen vår. Men du, husk at du også nå har rensket ut snille bakterier som faktisk tarmen trenger. Så du kan reagere på mat nå. Og har du diare fremover eller forstoppelse, så vet du årsaken, du har tatt knekken på tarmfloraen og må bygge den opp igjen. Håper du slipper unna det, for det er ikke noe særlig, jeg har prøvd, dog ufrivillig ;o)

Tenkte jeg bare skulle spise salat i dag, for en lett start. Kanskje noen reker? Så får jeg prøve meg frem i morgen. Har fortsatt bittelitt diare men det er på vei til å ta slutt nå tror jeg :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195572846' post='3724839]

Men er det lurt å ta noen Idoform nå tror du?

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle spise salat i dag, for en lett start. Kanskje noen reker? Så får jeg prøve meg frem i morgen. Har fortsatt bittelitt diare men det er på vei til å ta slutt nå tror jeg :o)

Spis lett mat nå, og start forsiktig. Jeg er helt ærlig nå, men jeg synes slike kurer er noe stort tull. ;o) Jeg har ufrivillig tatt rensekur (før operasjon i tarmen) bakteriefloraen min gikk dukken, og det tok både tid og penger for å få den på rett kjøl. Dessverre vet jeg om flere med samme erfaring.

Nå satser jeg på at du slipper dette da :o) Men ikke ta flere kurer på en lang stund, slik at du bygger det opp igjen.Det er jo veldig omdiskutert dette, men jeg velger og høre på legene jeg har på Riksen *trofast pasient* ;o)

Du må drikke godt også, slik at du ikke får for lite væske. Jeg driver også og legger om kostholdet mitt nå, ganske artig og se hvordan kroppen fungerer med rett drivstoff :o)

Skrevet

Men er det lurt å ta noen Idoform nå tror du?

Idoform er ikke skadelig, så det er jo helt greitt og ta. Idoform er egentlig ikke det beste produktet, men godt mulig at de funker for deg.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195573267' post='3724843]

Spis lett mat nå, og start forsiktig. Jeg er helt ærlig nå, men jeg synes slike kurer er noe stort tull. ;o) Jeg har ufrivillig tatt rensekur (før operasjon i tarmen) bakteriefloraen min gikk dukken, og det tok både tid og penger for å få den på rett kjøl. Dessverre vet jeg om flere med samme erfaring.

Nå satser jeg på at du slipper dette da :o) Men ikke ta flere kurer på en lang stund, slik at du bygger det opp igjen.Det er jo veldig omdiskutert dette, men jeg velger og høre på legene jeg har på Riksen *trofast pasient* ;o)

Du må drikke godt også, slik at du ikke får for lite væske. Jeg driver også og legger om kostholdet mitt nå, ganske artig og se hvordan kroppen fungerer med rett drivstoff :o)

Jeg tror det blir første og siste kur på laaaaaang tid, om ikke for alltid :o) Ikke at jeg synes det er plagsomt å fly på do, men den smaken?? Ble utrolig kvalm av de siste posene.

Får ikke håpe jeg får problemer i ettertid. Kjøpte kuren i fjor, så tenkte jeg nå kunne bruke den som en start.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195573311' post='3724844]

Idoform er ikke skadelig, så det er jo helt greitt og ta. Idoform er egentlig ikke det beste produktet, men godt mulig at de funker for deg.

Hva er det beste da? Bare vet jeg har Idoform liggende her :o)

Skrevet

Hva er det beste da? Bare vet jeg har Idoform liggende her :o)

Levendes bakterier fra helsekosten, biocare. Prøv idoform, de har en effekt de også, men det er døde bakterier, så de kapsler seg ikke inn i tarmen på samme måte.

Skrevet

Jeg tror det blir første og siste kur på laaaaaang tid, om ikke for alltid :o) Ikke at jeg synes det er plagsomt å fly på do, men den smaken?? Ble utrolig kvalm av de siste posene.

Får ikke håpe jeg får problemer i ettertid. Kjøpte kuren i fjor, så tenkte jeg nå kunne bruke den som en start.

Det går nok bra :o) Jeg får grøssebyer av alt som skal blandes i væske, tror det er litt psykisk også, siden jeg må ta medisin i pulverform 3 ganger daglig *urk*

Skrevet

Hmmmm..... Det finnes innlegg jeg i grunnen kunne ønske at jeg aldri hadde lest...*s*

Skrevet

Hmmmm..... Det finnes innlegg jeg i grunnen kunne ønske at jeg aldri hadde lest...*s*

Uh, ja...Vi får bare skylde på oss selv, det stod jo til og med i overskrifta hva det var snakk om.

Skrevet

Uh, ja...Vi får bare skylde på oss selv, det stod jo til og med i overskrifta hva det var snakk om.

Godt poeng!

Skrevet

Tusen takk for en detaljert beskrivelse av din avføring:-) Gratulerer med vel overstått 80-årsdag:-)

Skrevet

Tusen takk for en detaljert beskrivelse av din avføring:-) Gratulerer med vel overstått 80-årsdag:-)

Hahaha!

Ut fra signaturen (og innlegget) kan vi kanskje konkludere med at hun faktisk _er_ 83?

Skrevet

Hahaha!

Ut fra signaturen (og innlegget) kan vi kanskje konkludere med at hun faktisk _er_ 83?

Jah, dét er det det betyr:-)

Gjest da dropper jeg nick
Skrevet

Jeg skal ta den kuren på grunn av at tarmene ikke jobber så godt, så det var greit å lese det du skrev. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte olivenolje.

Hvordan gikk det i dagene etter kuren?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...