Gå til innhold

C24 rensekur- For en avføring :O)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg skal ta den kuren på grunn av at tarmene ikke jobber så godt, så det var greit å lese det du skrev. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte olivenolje.

Hvordan gikk det i dagene etter kuren?

Det gikk helt fint. Var ikke på do fra tirsdag til fredg, på fredag hadde jeg litt diare men etter det har det vært som normalt :o)

Var litt forsiktig med hva jeg spiste da , gikk i salat og reker/crabsticks.

Gjest da dropper jeg nick
Skrevet

Det gikk helt fint. Var ikke på do fra tirsdag til fredg, på fredag hadde jeg litt diare men etter det har det vært som normalt :o)

Var litt forsiktig med hva jeg spiste da , gikk i salat og reker/crabsticks.

Jeg skal starte i morgen, så er du her da? ;-)

Hvordan gikk det å faste? Det gruer jeg meg også til.

Kan jeg ikke spise brød eller knekkebrød tirsdag kveld/onsdag?

Du kjenner når det kommer vel....?

Skrevet

Tusen takk for at du ville dele dette med oss!

Du er ikke musikeren, sånn egentlig?

Haha, jeg tenkte det samme som deg!!! candyqueen og musikeren i samme person :-)))

candyqueen_83
Skrevet

Jeg skal starte i morgen, så er du her da? ;-)

Hvordan gikk det å faste? Det gruer jeg meg også til.

Kan jeg ikke spise brød eller knekkebrød tirsdag kveld/onsdag?

Du kjenner når det kommer vel....?

Hvis du begynner i morgen spiser du salat før kl 12 og ikke noe resten av dagen. Bare masse vann. Jeg hadde hvertfall ingen problemer med å faste.

Du vil begynne å gå på do mellom 18 og 21 regner jeg med. Du kjenner når du må på do :o) Kommer til å vare et par timer. Jeg var vel på do 4-5 ganger. Hadde helt pause om natten. Så starter det igjen noen timer etter du har tatt de siste glassene. Da måtte jeg egentlig på do til kl 16-17. Da kan du spise litt salat og lette ting igjen. Tror ikke jeg hadde spist knekkebrød.

Du har fri hele tirsdag vel? og i morgen ettermiddag/kveld?

Lykke til :o)

Skrevet

Hvis du begynner i morgen spiser du salat før kl 12 og ikke noe resten av dagen. Bare masse vann. Jeg hadde hvertfall ingen problemer med å faste.

Du vil begynne å gå på do mellom 18 og 21 regner jeg med. Du kjenner når du må på do :o) Kommer til å vare et par timer. Jeg var vel på do 4-5 ganger. Hadde helt pause om natten. Så starter det igjen noen timer etter du har tatt de siste glassene. Da måtte jeg egentlig på do til kl 16-17. Da kan du spise litt salat og lette ting igjen. Tror ikke jeg hadde spist knekkebrød.

Du har fri hele tirsdag vel? og i morgen ettermiddag/kveld?

Lykke til :o)

Tusen takk for svar! Jeg gruer meg så veldig....

Jeg skal i butikken nå og kjøpe den juicen og salat.

I dag skal jeg på et møte klokken tolv, og så har jeg fri senere i dag og i morgen. Jeg skal jobbe onsdag.

Jeg har lest at smaken er fæl; hva om jeg ikke klarer å drikke det? (Er det virkelig SÅ fælt?)

candyqueen_83
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg gruer meg så veldig....

Jeg skal i butikken nå og kjøpe den juicen og salat.

I dag skal jeg på et møte klokken tolv, og så har jeg fri senere i dag og i morgen. Jeg skal jobbe onsdag.

Jeg har lest at smaken er fæl; hva om jeg ikke klarer å drikke det? (Er det virkelig SÅ fælt?)

Alle pulverposene er like, men ja, de på morgenen hadde jeg virkelig problemer med å svelge. Men hold deg for nesa , og svelg for mens du holder pusten.. :o)

Skrevet

Alle pulverposene er like, men ja, de på morgenen hadde jeg virkelig problemer med å svelge. Men hold deg for nesa , og svelg for mens du holder pusten.. :o)

Det var ikke så ille å drikke det som jeg trodde.

Men jeg gleder meg til i morgen når jeg kan spise igjen og når jeg ikke må på toalettet så hyppig.

Når fikk du "ro" for kvelden?

candyqueen_83
Skrevet

Det var ikke så ille å drikke det som jeg trodde.

Men jeg gleder meg til i morgen når jeg kan spise igjen og når jeg ikke må på toalettet så hyppig.

Når fikk du "ro" for kvelden?

Rundt tolv-ett, men jeg begynte en time senere enn det stod.

Jeg kan love deg at glassene i dag smaker bedre enn dem i morgen, men ikke gi opp. Bare hell dem i deg. Det er en deilig følelse når det er over :o)

Skrevet

Rundt tolv-ett, men jeg begynte en time senere enn det stod.

Jeg kan love deg at glassene i dag smaker bedre enn dem i morgen, men ikke gi opp. Bare hell dem i deg. Det er en deilig følelse når det er over :o)

Jeg må si at kun det siste glasset var vanskelig å få ned. De andre gikk helt fint! Nå gleder jeg meg til det snart er ferdig... Jeg er lei av å løpe på toalettet. Men jeg ser på vekten at jeg kun har tatt av under ett kilo. (?) Vel, det man taper kommer vel fort på igjen?

*sulten*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...