Cookiemonster Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det må nå være litt surt å legge på kjetting for å kjøre ti meter? Hva med knipetak, hvis det eksisterer lenger. Jeg sverger normalt til grus 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg sverger normalt til grus ''Jeg sverger normalt til grus :)'' Eller sommerføre... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg bor i Oslo og mener oppriktig at jeg ikke har bruk for piggdekk. Jeg har hytte på fjellet, men har aldri hatt problemer uten piggdekk der heller. Har forståelse for at dem som bor slik til at det kan være nødvendig har det, men resten av oss synes jeg skal unngå det i så stor grad som mulig av hensyn til miljøet. Støtter deg i dette! Vi har kjørt piggfritt i mange år, og savner det kanskje bare 2-3 ganger i året... Og vi veksler mellom småkjøring her i Kristiansand med mye nullføre, langturer over fjellet og bratt kjøring på småveier på vestlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.