Gå til innhold

Exstra


tomat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei tomat.

Tygging av tyggegummi stimulerer spyttsekresjoen. Dette gjør at stoffer som måtte være skadelige fortynnes og spyles vekk.

Tunge og muskulatur i munnen er er aktive og sørger for naturlig rensing av tenner og munn.

Søtningstoffet er Xylitol og dette har en påvist tannråtehemmende effekt.

Alt i alt gavner dette tannhelsen så det får være opp til den enkelte å anbefale det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tannpleier

Hei tomat.

Tygging av tyggegummi stimulerer spyttsekresjoen. Dette gjør at stoffer som måtte være skadelige fortynnes og spyles vekk.

Tunge og muskulatur i munnen er er aktive og sørger for naturlig rensing av tenner og munn.

Søtningstoffet er Xylitol og dette har en påvist tannråtehemmende effekt.

Alt i alt gavner dette tannhelsen så det får være opp til den enkelte å anbefale det eller ikke.

Hei! Synes ikke det kommer tydelig nok frem i reklamen, og heller ikke i tannlege Eriks svar: Ja, Extra er bra for tennene. Men det Extra-reklamen ikke nevner, er at ALLE typer tyggegummi uten sukker (og gjerne med xylitol)er bra for tennene! -Av den grunn Erik skriver. Tygg i vei!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tannpleier

Hei tomat.

Tygging av tyggegummi stimulerer spyttsekresjoen. Dette gjør at stoffer som måtte være skadelige fortynnes og spyles vekk.

Tunge og muskulatur i munnen er er aktive og sørger for naturlig rensing av tenner og munn.

Søtningstoffet er Xylitol og dette har en påvist tannråtehemmende effekt.

Alt i alt gavner dette tannhelsen så det får være opp til den enkelte å anbefale det eller ikke.

Hei! Synes ikke det kommer tydelig nok frem i reklamen, og heller ikke i tannlege Eriks svar: Ja, Extra er bra for tennene. MEN det Extra-reklamen ikke nevner, er at ALLE typer tyggegummi uten sukker (og gjerne med xylitol)er bra for tennene! -Av den grunn Erik skriver. Tygg i vei!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tomat.

Tygging av tyggegummi stimulerer spyttsekresjoen. Dette gjør at stoffer som måtte være skadelige fortynnes og spyles vekk.

Tunge og muskulatur i munnen er er aktive og sørger for naturlig rensing av tenner og munn.

Søtningstoffet er Xylitol og dette har en påvist tannråtehemmende effekt.

Alt i alt gavner dette tannhelsen så det får være opp til den enkelte å anbefale det eller ikke.

Hei! Jeg er tannpleier, og irriterer meg over at Extra (selvfølgelig) hevder at det er sunt å tygge tyggis - "bare det er en Extra!" De vil jo så klart at man skal tro det bare er Extra som er bra for tennene, men sannheten er at ALLE typer SUKKERFRI tyggegummi (gjerne med xylitol) er bra for tennene. -Av den grunn Erik skriver. Tygg i vei! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det som selvfølgelig ikke kommer fram i Extra reklamen er at ALLE typer tyggegummi UTEN SUKKER (gjerne med xylitol) er bra for tennene, av den grunn tannlege Erik skriver. Så tygg i vei! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tannpleier

Hei! Jeg er tannpleier, og irriterer meg over at Extra (selvfølgelig) hevder at det er sunt å tygge tyggis - "bare det er en Extra!" De vil jo så klart at man skal tro det bare er Extra som er bra for tennene, men sannheten er at ALLE typer SUKKERFRI tyggegummi (gjerne med xylitol) er bra for tennene. -Av den grunn Erik skriver. Tygg i vei! :o)

Prøvde å svare på dette innlegget i går, men svaret mitt ble ikke registrert. Prøvde ulike nick, men det funket heller ikke. Så prøvde jeg i dag også, og plutselig dukker _alle_ svarene mine opp! Det var ikke meningen, men DOL er temmelig pussig nå for tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...