Gjest mij Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Vi liker å dra på Godt Brød, særlig den på Bislet. Men det er ikke veldig god plass inne, så vær der hvertfall før kl 12. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hei, takk for svar. Vi prøver oss. Lei av at ungene alltid skal ha pommes frites og hamburger Har bestilt bord før Blåfjell - forestilling i neste uke. Gleder meg! Det var jammen en god idé. Kanskje vi også skulle kline til og dra dit før Blåfjell? Vi skal på teater om to uker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg var ikke på do der, men registrerte at det ikke var noen trapper inn til toalettet ihvertfall. Takk, da kan det være julebord der 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det er en stor do der med stellebord, har ikke fått med meg om det er lett å komme inn med rullestol, men god plass inne på doen hvertfall. Hvis de har stellerom har de sikker hctoalett også. Takk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.