Gjest togli Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ''Rumpa begynner å sige etter en dags bruk ;-)'' Oi, her går det jammen unna! Riktignok har jeg hørt at rumpa siger med gjennomsnittliig 12 cm fra man er 25 til man er 60, men at man faktisk kan se forandringen fra en dag til en annen var nytt for meg! | | | | | | | ;-) Du er så fæl til å misforstå, morsan *snøft* Rumpa mi (den som sitter fast på kroppen min, bare sånn at det ikke kan misforståes) er selvsagt stram, fin og helt perfekt, åff cårs!!! Vi snakker her om bukserumper ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Du er så fæl til å misforstå, morsan *snøft* Rumpa mi (den som sitter fast på kroppen min, bare sånn at det ikke kan misforståes) er selvsagt stram, fin og helt perfekt, åff cårs!!! Vi snakker her om bukserumper ;-) But åff cårs!!! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 ''Mer en et par tre dager tilsammen ja. '' Det var det h*n skrev. Så h*n lurer på om det er sjeldent å vaske busker en gang i måneden. Samme bukse, men h*n bruker den bare utenom jobb. Slik høres sp.målet ut for meg. Jeg synes flere her må jo vaske i stykker tøyet sitt rimelig fort. Men det finnes en mellomting. Jeg vasker i hvert fall buksene mine etter et visst antall bruksganger, ikke etter hvor lenge de har hengt på knaggen. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 ''Hvis du bare bruker buskene et par tre ganger før du vasker dem synes jeg ikke du vasker sjelden.'' Kommer vel litt an på hva slags busker det er, da. Rips tåler kanskje litt mer enn rose? ??? 0 Siter
adelie Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vasker i hvert fall buksene mine etter et visst antall bruksganger, ikke etter hvor lenge de har hengt på knaggen. Jeg også! 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 ''Hvis du bare bruker buskene et par tre ganger før du vasker dem synes jeg ikke du vasker sjelden.'' Kommer vel litt an på hva slags busker det er, da. Rips tåler kanskje litt mer enn rose? ;-) Ettersom du vasker buskene dine, altså. Men du har kanskje verken rosebusker eller ripsbusker? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 ??? ;-) Ettersom du vasker buskene dine, altså. Men du har kanskje verken rosebusker eller ripsbusker? ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 ;-) Ettersom du vasker buskene dine, altså. Men du har kanskje verken rosebusker eller ripsbusker? ;-) Jeg har foreløpig ikke vasket ripsbusken min, og ellers har jeg mest erfaring med å vaske eviggrønne busker. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.