Gå til innhold

Kan man gi dette til par i 30-årene tro?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    9

  • morsan

    4

  • Lotte :o)

    4

  • Sofline

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Forskjellen er at jeg ikke er moden for alderen ;)

Sikker på det? ;-)

Jeg levde et særdeles bekymringsløst singelliv uten barn, boliglån og jobb som 22-åring! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig ikke flax-lodd i gave. En ting å gi det til kjæresten sin, men å gi det til folk utenfor sin egen husstand? Nah - synes ikke noe om det.

Jeg har en tante som av og til gir rause gaver til alle tantebarna. Typisk kan være at hun legger oppi en konvolutt en 500 lapp og enkelte år har hun supplert med et flakslodd eller to.

Men dette gir hun da til mange tantebarn fra flere forskjellige familier. Hvis jeg f eks skulle få en milliongevinst på mitt lodd og søstrene mine ingenting, ville jeg følt at det var veldig guffent, og trolig foreslått deling. Men hvis jeg skulle delt med alle søskenbarna, hadde det jo ikke blitt så voldsomt mye...

Heldigvis, nesten, har ingen fått storpremier på dette,

Enig med deg i at flakslodd kan bli en urettferdig gave hvis noen vinner. Jeg har fått flakslodd i gave en gang som barn, og da stod det på kortet at jeg måtte dele med søsknene mine hvis jeg vant mer enn 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...