Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Hehehe,skjønner akkurat hva du mener!! ;0) Ikke lett alltid.. :0) Hehe, nei:) Nå har jeg sagt klart i fra at jeg ikke liker det, så får vi se hva som skjer! 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hehe, nei:) Nå har jeg sagt klart i fra at jeg ikke liker det, så får vi se hva som skjer! :0) Tenker han kommer hjem til deg jeg!! 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Dersom min mann hadde frekventert strippeklubber, ville jeg først og fremst blitt flau over at han gjorde noe så møkk harry. Men sjalu ville jeg ikke blitt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg er enig med deg. At når det er et problem for meg så syns jeg det er litt respektløst å dra når han vet at jeg blir lei meg. Jeg håper han velger "riktig":) På hovedspørsmålet ditt hadde jeg bare svart tvert at nei, det gjør meg ingenting. Nedover leste jeg at du hadde litt problem med selvfølelsen, noe han er klar over, dermed synes jeg at det bør respekteres. En sak er sjelden svart-hvitt, og siden dere tydligvis har snakket om det, så vet han hva du føler. Kan skjønne han litt da, på fest med gutta, og da er det gjerne vanskelig og være den som sier nei. Vil jo gjerne være gutt, men samtidig en skikkelig kjæreste. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196456116' post='3735378] På hovedspørsmålet ditt hadde jeg bare svart tvert at nei, det gjør meg ingenting. Nedover leste jeg at du hadde litt problem med selvfølelsen, noe han er klar over, dermed synes jeg at det bør respekteres. En sak er sjelden svart-hvitt, og siden dere tydligvis har snakket om det, så vet han hva du føler. Kan skjønne han litt da, på fest med gutta, og da er det gjerne vanskelig og være den som sier nei. Vil jo gjerne være gutt, men samtidig en skikkelig kjæreste. Ja, jeg skjønner han jo, at han ikke vil si nei pga kjipe kjæresten (kjerringa?) som sitter hjemme og venter. Men syns jo at man bør klare å oppføre seg såpass voksent at kameratene syns det er ok, så kan de gå selv. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Ja, jeg skjønner han jo, at han ikke vil si nei pga kjipe kjæresten (kjerringa?) som sitter hjemme og venter. Men syns jo at man bør klare å oppføre seg såpass voksent at kameratene syns det er ok, så kan de gå selv. Jo, ja. Jeg er ikke den rette egentlig til å svare, for jeg kunne nok ha funnet på å gå på stribbeklubb selv jeg (helst da med menn ;o)) Ha det moro med jentegjengen der og da, feste og rølpe litt. Og jeg leer ikke ett øyelokk om sambo gjør det samme, en gang i blandt. Men siden du ikke liker det, så bør dere snakke om det, og du må si hva du forventer av oppførsel fra han. Og bli enige om hva som er greie kjøreregler for dere. Alle er forskjellige, med forskjellige behov. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hadde ikke gjort meg noe. Jeg er 150% sikker på at han ikke ville funnet på noe kødd uansett. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196456580' post='3735386] Jo, ja. Jeg er ikke den rette egentlig til å svare, for jeg kunne nok ha funnet på å gå på stribbeklubb selv jeg (helst da med menn ;o)) Ha det moro med jentegjengen der og da, feste og rølpe litt. Og jeg leer ikke ett øyelokk om sambo gjør det samme, en gang i blandt. Men siden du ikke liker det, så bør dere snakke om det, og du må si hva du forventer av oppførsel fra han. Og bli enige om hva som er greie kjøreregler for dere. Alle er forskjellige, med forskjellige behov. Takk for fint svar, vi bør nok ta en ordentlig prat om det, ja:) Men skal ikke plage han med det i kveld;) Jeg tror nok at han kommer hjem, han ringte meg igjen nå, så jeg tror det går bra! 0 Siter
Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Hadde ikke gjort meg noe. Jeg er 150% sikker på at han ikke ville funnet på noe kødd uansett. Jeg er også sikker på at han ikke vil gjøre noe han ikke burde, men greia er at jeg liker det ikke likevel, spesielt når han vet at jeg sliter med veldig dårlig selvtillit. Men vil bare se hva som er "normalen" blant dolerne:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196456580' post='3735386] Jo, ja. Jeg er ikke den rette egentlig til å svare, for jeg kunne nok ha funnet på å gå på stribbeklubb selv jeg (helst da med menn ;o)) Ha det moro med jentegjengen der og da, feste og rølpe litt. Og jeg leer ikke ett øyelokk om sambo gjør det samme, en gang i blandt. Men siden du ikke liker det, så bør dere snakke om det, og du må si hva du forventer av oppførsel fra han. Og bli enige om hva som er greie kjøreregler for dere. Alle er forskjellige, med forskjellige behov. ''Jo, ja. Jeg er ikke den rette egentlig til å svare, for jeg kunne nok ha funnet på å gå på stribbeklubb selv jeg (helst da med menn ;o)) Ha det moro med jentegjengen der og da, feste og rølpe litt.'' Tør ikke fortelle hvor mange ganger jeg har vært på Chippendales... *Rødmer* Men det er mange år siden da! Eksen min (som den gangen var kjæresten) syntes bare det var moro og han kjøpte til og med en video med dem til meg. *Hehe* 0 Siter
Gjest AlBundy Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg er også sikker på at han ikke vil gjøre noe han ikke burde, men greia er at jeg liker det ikke likevel, spesielt når han vet at jeg sliter med veldig dårlig selvtillit. Men vil bare se hva som er "normalen" blant dolerne:) Selvtilliten er ditt problem, vil ikke hjelpe noe om han ikke går på strippeklubb........ kanskje ha vil ha en liten pause og se på jenter som er stolte av seg selv (eller trenger penga) 0 Siter
kragens Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Nei, det ville jeg ikke brydd meg om, orker ikke det. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Selvtilliten er ditt problem, vil ikke hjelpe noe om han ikke går på strippeklubb........ kanskje ha vil ha en liten pause og se på jenter som er stolte av seg selv (eller trenger penga) Jeg vet at selvtilliten er mitt problem, og noe jeg må jobbe med selv. Syns likevel at han burde respektere at jeg ikke liker det, og la være å gå. Men det er meg. 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ''Jo, ja. Jeg er ikke den rette egentlig til å svare, for jeg kunne nok ha funnet på å gå på stribbeklubb selv jeg (helst da med menn ;o)) Ha det moro med jentegjengen der og da, feste og rølpe litt.'' Tør ikke fortelle hvor mange ganger jeg har vært på Chippendales... *Rødmer* Men det er mange år siden da! Eksen min (som den gangen var kjæresten) syntes bare det var moro og han kjøpte til og med en video med dem til meg. *Hehe* Jeg har også vært på strippeshow (i USA). Og husbonden har ihevrtfall vært på det på et utdrikningslag for noen år tilbake. Kanskje fler som jeg ikke vet om. Det gjør meg ingenting, og det er helt Ok å ha gjort dette tilfeldigvis. Men jeg synes det er nokså harry dersom dette er noe man 'gjør' på mer generell basis. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Nei, men i mitt tilfelle er det bare én strippeklubb i den byen jeg bor i, og der jobber ekskjæresten til kjæresten min. Om hun ikke hadde jobbet der tror jeg at jeg hadde hatt mindre problemer med det, men tror ikke jeg hadde likt det uansett. 0 Siter
Kalevala Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Helt i orden. Men hvis du spurte meg da forholdet var ganske nytt - dvs. det første / de to første årene kanskje - da ville jeg nok ikke vært så sikker. 0 Siter
Gjest AlBundy Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg vet at selvtilliten er mitt problem, og noe jeg må jobbe med selv. Syns likevel at han burde respektere at jeg ikke liker det, og la være å gå. Men det er meg. Jada, skjønner hva du mener, men om du begynner å kontrollere hva han skal få lov til for du skal like deg selv tror jeg det er en i destruktiv spiral. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Helt i orden. Men hvis du spurte meg da forholdet var ganske nytt - dvs. det første / de to første årene kanskje - da ville jeg nok ikke vært så sikker. Vi har vært kjærester i under ett år. Jeg er en person som trenger lang tid til å bli "trygg". Tror nok jeg hadde sett annerledes på det om vi hadde vært sammen i årevis. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Jada, skjønner hva du mener, men om du begynner å kontrollere hva han skal få lov til for du skal like deg selv tror jeg det er en i destruktiv spiral. Det skjønner jeg. Og jeg nekter han ikke, jeg bare liker det ikke, og håper han heller kommer hjem etter festen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg har også vært på strippeshow (i USA). Og husbonden har ihevrtfall vært på det på et utdrikningslag for noen år tilbake. Kanskje fler som jeg ikke vet om. Det gjør meg ingenting, og det er helt Ok å ha gjort dette tilfeldigvis. Men jeg synes det er nokså harry dersom dette er noe man 'gjør' på mer generell basis. Kjæresten min har vært flere ganger vet jeg. Han har jo vært på cruisebåt i Karibien og enkelte steder var det ikke annet enn strippebarer å gå på om de skulle ha landlov om kvelden. Om han var på strippeklubb den siste turen ute da vi var sammen vet jeg ikke. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.