Gå til innhold

Strippeklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det hadde ikke jeg likt....

Men det går kun på meg selv,og egen selvfølelse...

Stripping har jeg ingenting i mot,kan være fint å se på om de er flikne.Men jeg ville ikke likt om han reiste alene,ville heller vært med!!! ;0)

Jeg tror ikke han hadde falt for en av stripperskene og jeg er ikke av den sjalu typen, så sånn sett hadde det ikke gjort meg noe som helst at han dro på strippeklubb ;-)

Vi har tre døtre. Stripperne er også døtrene til noen....

Dessuten vet man at svært mange av de som stripper gjør dette fordi de har mistet respekten for sin egen kropp pga seksuelt misbruk.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hestehoven

16

• Lillemus

3

• Mamma07

3

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dersom min mann hadde frekventert strippeklubber, ville jeg først og fremst blitt flau over at han gjorde noe så møkk harry. Men sjalu ville jeg ikke blitt.

Kunne ikke vært mer enig!!! Strippklubber er patetisk og pinlig!

Skrevet

Dersom min mann hadde frekventert strippeklubber, ville jeg først og fremst blitt flau over at han gjorde noe så møkk harry. Men sjalu ville jeg ikke blitt.

Enig!

Det ville ikke plaget meg om det ble gjort i forbindelse med en eller annen kompis-happening, men jeg hadde rett og slett ikke giddet å ha en kjæreste som frekventerte strippeklubber på mer regelmesssig basis!

Skrevet

Så sant, så sant! Det er jo dritharry.

Gjest Åpenhet og frihet kan også inneholde ansvar og fornuft
Skrevet

Om han tilfeldig hadde blitt med inn sammen med en gjeng på byen el. så hadde jeg ikke fått hetta.

Men at han hadde sittet hjemme og planlagt dette med kompiser hadde jeg ikke likt.

Nå har ikke dette noe med selvtillit å gjøre, jeg er ei særdeles selvsikker dame og er fornøyd med utseende mitt og kroppen min.

For meg så handler dette om moral. Og der er heldigvis mannen min og jeg like i tankegangen. Vi stoler hundre prosent på hverandre men liker ikke å sette oss selv eller at den andre setter seg i situasjoner som kan misforståes eller som kan bli offer for mye uriktig prat el.

Så å gå på strippeklubb hadde aldri vært aktuellt for hverken meg eller ham.

Min mann sier også, når han ser stripping på tv, at han ikke synes særlig om det, en en skal liksom bli kåt, sier han, men så får en jo ikke noe i enden alikavel. Så han har altså ikke sansen for stripping :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Strippeklubber er nitriste greier, og jeg ville følt meg fryktelig patetisk dersom jeg frekventerte dem. Jeg og en kompis endte opp på Blaze sammen med kompisens kolleger forleden (de skulle absolutt på stripping), og det var bare flaut. Voksne menn som sitter i et åpent lokale og betaler kvinnene tusenvis av kroner for lapdanser av ymse slag. Det er så patetisk at alle burde se det. Enda bedre: Disse mennene burde se seg selv.

I et drikkelag er det unnskyldt, men ellers vitner det om sære interesser.

Hva sjalusi angår bør du fikse på deg selv. At individer med såpass spesielle interesser som stripping trenger å lære litt om livets realiteter er en ting, men å anse dansende kvinner i lite klær som en trussel mot forholdet har jeg absolutt ingen forståelse for. Det betyr garantert at du er veldig usikker også på andre plan, og det kan fort bli problematisk.

Skrevet

Om han tilfeldig hadde blitt med inn sammen med en gjeng på byen el. så hadde jeg ikke fått hetta.

Men at han hadde sittet hjemme og planlagt dette med kompiser hadde jeg ikke likt.

Nå har ikke dette noe med selvtillit å gjøre, jeg er ei særdeles selvsikker dame og er fornøyd med utseende mitt og kroppen min.

For meg så handler dette om moral. Og der er heldigvis mannen min og jeg like i tankegangen. Vi stoler hundre prosent på hverandre men liker ikke å sette oss selv eller at den andre setter seg i situasjoner som kan misforståes eller som kan bli offer for mye uriktig prat el.

Så å gå på strippeklubb hadde aldri vært aktuellt for hverken meg eller ham.

Min mann sier også, når han ser stripping på tv, at han ikke synes særlig om det, en en skal liksom bli kåt, sier han, men så får en jo ikke noe i enden alikavel. Så han har altså ikke sansen for stripping :)

''Min mann sier også, når han ser stripping på tv, at han ikke synes særlig om det, en en skal liksom bli kåt, sier han, men så får en jo ikke noe i enden alikavel.''

Hva mener du med: ''...men så får en jo ikke noe i enden alikavel.'' ?

:-)

Gjest girasol
Skrevet

Strippeklubber er nitriste greier, og jeg ville følt meg fryktelig patetisk dersom jeg frekventerte dem. Jeg og en kompis endte opp på Blaze sammen med kompisens kolleger forleden (de skulle absolutt på stripping), og det var bare flaut. Voksne menn som sitter i et åpent lokale og betaler kvinnene tusenvis av kroner for lapdanser av ymse slag. Det er så patetisk at alle burde se det. Enda bedre: Disse mennene burde se seg selv.

Hva sjalusi angår bør du fikse på deg selv. At individer med såpass spesielle interesser som stripping trenger å lære litt om livets realiteter er en ting, men å anse dansende kvinner i lite klær som en trussel mot forholdet har jeg absolutt ingen forståelse for. Det betyr garantert at du er veldig usikker også på andre plan, og det kan fort bli problematisk.

Næmmen! Det var lenge sida SDD! :) Nice to "see" you!

Skrevet

Godt å få det ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...