Gå til innhold

Angående "Jølsen" & Co.

Anbefalte innlegg

Nå har eg blitt beskyldt for å være "Jølsen" av tre "forskjellige" personer her (sikkert "Jølsen" alle sammen), men nå vet eg hvem "Jølsen" er.

Det er: "Lillemus", "Morsan", "Hidi, the scorpion", "Amiga", "Tonie", "SDD", "Mariaflyfly", "Elextra" og "NHD" !!!

Så nå er det endelig oppklart!

Mvh "Poirot" :-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292618-ang%C3%A5ende-j%C3%B8lsen-co/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• morsan

6

• Jølsen

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

er det bare meg som ikke forstår noe her

Nei, uff..det blir ei lang historie.

Men ok, eg prøver en kortversjon (slik eg har forstått det), det er en person her som kaller seg "Jølsen" (h*n og eg har ganske lik humor, og har hatt en fin dialog oss i mellom) noen som har vært her lengre (sammenhengende) i det siste mener vedkommende skriver masse tullball (og det stemmer :-)).

Men eg har fått med meg den varme & uskyldige versjonen, men andre mener vedkommende "spammer" ødelegger Dol, og svarer seg sjøl osv.

Så var det noen som fant ut noe lurt, det at eg (Geir) var identisk med "Jølsen" og vedkommende som spammer dol.

Webmaster hadde avslørt at "Jølsen" skreiv inn ett innlegg under nicket "Skjøska" den 28.11 (tror det var på åpent forum) om Imovane sovetabletter, der enten "Jølsen" eller "Skjøska" hadde anbefalt å ta 2-3 Imovane om kvelden (veldig høy dose).

Det ligger der enda, hvis du gidder...:-)

Etter å sjøl ha blitt beskyldt for å være "Jølsen" så ville eg da understreke (for moroskyld) at _alle_ egentlig kunne være "Jølsen", og da foreslo eg nick som delvis kjenner meg her fra før, mest som en spøk.

Gjest mandolina

Nei, uff..det blir ei lang historie.

Men ok, eg prøver en kortversjon (slik eg har forstått det), det er en person her som kaller seg "Jølsen" (h*n og eg har ganske lik humor, og har hatt en fin dialog oss i mellom) noen som har vært her lengre (sammenhengende) i det siste mener vedkommende skriver masse tullball (og det stemmer :-)).

Men eg har fått med meg den varme & uskyldige versjonen, men andre mener vedkommende "spammer" ødelegger Dol, og svarer seg sjøl osv.

Så var det noen som fant ut noe lurt, det at eg (Geir) var identisk med "Jølsen" og vedkommende som spammer dol.

Webmaster hadde avslørt at "Jølsen" skreiv inn ett innlegg under nicket "Skjøska" den 28.11 (tror det var på åpent forum) om Imovane sovetabletter, der enten "Jølsen" eller "Skjøska" hadde anbefalt å ta 2-3 Imovane om kvelden (veldig høy dose).

Det ligger der enda, hvis du gidder...:-)

Etter å sjøl ha blitt beskyldt for å være "Jølsen" så ville eg da understreke (for moroskyld) at _alle_ egentlig kunne være "Jølsen", og da foreslo eg nick som delvis kjenner meg her fra før, mest som en spøk.

OK, nå har vi fått med oss at Jølsen og Geir ikke er samme person, som driver og skriver innlegg og svarer på det selv.

Selvom jeg også har lurt på dette en stund, iom at hver gang Jølsen logget seg inn, så svarte Geir med en gang.

Hilsen

Må nok skuffe deg, Sherlock. Jeg er ikke Jølsen. Men det er ingen hemmelighet at Lillemus, Dorthe og jeg skjuler oss bak nicket NHD. Og vi har fryktelig mye moro når vi svarer på psykiatriforumet.

;)

''Må nok skuffe deg, Sherlock.''

Poirot, takk.

Det har eg vissy lenge at det var dere som stod bak det nicket, åssen har dere valgt å dele de 600 000.- da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...