Gå til innhold

Angående "Jølsen" & Co.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg likte også Zakko, helt til det ble avslørt at hun var pusekatten. Ble ganske skuffet, faktisk.

Jeg er ikke Zakko, og det har jeg heller aldri vært :-)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• morsan

6

• Jølsen

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196531753' post='3736073]

Jeg tipper du har rett :) I tillegg til lille kattepusen, etc. Legg merke til alle kattepusbildene Jølsen legger ut.

Er det noen her som heter "kattepusen"? Vis meg beistet!

For å snakke for meg selv, ja jeg ahr lagt ut endel pusekattbilder, men det betyr ikke at det ligger noe annet bak.

Skrevet

Det slo meg plutselig at Jølsen glimrer med sitt fravær for tida. Det er helt sikkert fordi han deltar i debatten med sitt egentlige nick, og så er han smart nok til å se at i kampens hete kan det bli farlig lett å blande kortene.

Hvis vi bruker huet her nå kan vi røyke ut Jølsen. Spørsmålet er om vi gidder;)

Jeg har vært på forretningsreise i helga. Har derfor vært dritings størsteparten av tida, og derfor ikke fått svart.

Skrevet

''Det slo meg plutselig at Jølsen glimrer med sitt fravær for tida.''

Velkommen etter... *lol*

''Det er helt sikkert fordi han deltar i debatten med sitt egentlige nick, og så er han smart nok til å se at i kampens hete kan det bli farlig lett å blande kortene.''

Det er godt mulig.

''Hvis vi bruker huet her nå kan vi røyke ut Jølsen. Spørsmålet er om vi gidder;)''

Det kan det jo se ut som om (enkelte) Dolere har klart allerede, det er nok sikkert ikkje så enkelt for "Jølsen" å komme tilbake no når "alle" har fått h*n i vrangstrupen.

Vi må _ikkje_ glemme muligheten for at bak det gode humøret og alt det (uskyldige) tullet, sitter ett menneske som _kan_ være sårbar og lett kan ta seg nær av heksejakta...

Eg for min del savner "Jølsen" allerede, om han så bruker ett eller ti nick, sjøl om den med Imovane Sovetabeletter var svært uheldig, dum og ubetenksom.

Der burde h*n lagt seg flat, og trukket tilbake rådet sitt i stedenfor å rote seg inn i en haug med dårlige unnskyldninger.

Det er nå mitt syn ! :-)

Jeg angrer ikke på noen ting. Folk må bruke hue. Det er da ingen normale mennesker som ville finne på å ta tre Imovane på rappen!

Skrevet

Jeg er ikke Zakko, og det har jeg heller aldri vært :-)

Ok, Zakkoo, da.

Skrevet

Jeg angrer ikke på noen ting. Folk må bruke hue. Det er da ingen normale mennesker som ville finne på å ta tre Imovane på rappen!

''Det er da ingen normale mennesker som ville finne på å ta tre Imovane på rappen!''

Nei, men kem har snakka om _normale_ mennesker ?

Det er sikkert enkelte som hadde knekt i seg 3 flasker Absinth på direkten også, om en sa det var bra mot rynker!

Skrevet

Jeg har vært på forretningsreise i helga. Har derfor vært dritings størsteparten av tida, og derfor ikke fått svart.

Var det i Amerika?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...