Gå til innhold

Mannfolk altsaa!!! Og dol....

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jeg oversatte innlegget ditt til kjæresten og sa: "Ikke si sånt når vi bor sammen." Han mente det var bare rett og rimelig, og at du burde ha strøket klærne om morgenen. Da hadde du hatt hele resten av dagen "fri"... Så vet du det ;)

Haha, hadde noen forklart meg hvordan jeg skulle disponere dagen på den måten ville jeg virkelig blitt provosert.

Fortsetter under...

Gjest Angela25

Jeg oversatte innlegget ditt til kjæresten og sa: "Ikke si sånt når vi bor sammen." Han mente det var bare rett og rimelig, og at du burde ha strøket klærne om morgenen. Da hadde du hatt hele resten av dagen "fri"... Så vet du det ;)

Arrrg..... Hva synes _du_ om et slikt utsagn da?

Gjest girasol

Okey:-) Det blir nok Spania som blir mitt fremtidige hjemland! Men savner Norge innimellom ogsaa, saa klart!:-)

Men du, kan du hjelpe meg med en ting? Hva heter lettroemme paa spansk? Har de det paa butikkene? Jeg har ikke funnet det ennaa...Vaffelkakene blir ikke det samme uten:-)

De har ikke rømme i Spania, ihvertfal ikke den samme typen rømme som vi bruker. Tror det nærmeste ma kommer er en type creme freche, "nata agria" heter det, se om du finner det et sted! Du kan eventuelt spørre din svigermor eller noen spanske venner om de vet hvor man selger nata agria hvis du ikke skulle finne det selv.

hidi, the scorpion

Håper du ikke mener det§

Annonse

Gjest Angela25

De har ikke rømme i Spania, ihvertfal ikke den samme typen rømme som vi bruker. Tror det nærmeste ma kommer er en type creme freche, "nata agria" heter det, se om du finner det et sted! Du kan eventuelt spørre din svigermor eller noen spanske venner om de vet hvor man selger nata agria hvis du ikke skulle finne det selv.

Takk for svar! Jeg faar ta meg en tur paa Mercadona i maarra tenker jeg;-)

Annonse

Enig med deg! Men han ser ikke mye tv, han jobber mye-hele dagen. Han hater aa stryke klaer, og tro du meg jeg sa det til han ,at jeg er ikke saa mye mer glad i det selv akkurat!

Men hvis noen skal faa orden paa disse klaerne, saa blir det nok jeg som maa gjore det. Helt greit, siden jeg har mer tid enn han. Men han faar bare ikke nevne det en gang til.

Jeg er da vel en bra nok husmor;-)

Du er sikkert god husmor. Gubben din siktet vel til at det var bedre å prioritere det man er nødt til, så ta fornøyelser som DOL etterpå?

Gjest Angela25

Du er sikkert god husmor. Gubben din siktet vel til at det var bedre å prioritere det man er nødt til, så ta fornøyelser som DOL etterpå?

Saken her er at jeg mente han liksaa godt kunne gjore det...Men vi ordnet fort opp i det da:-)

(Jeg tok foresten og gjorde det en dag her...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...