Gå til innhold

Jul i syden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er så lei av julemaset her hjemme, og har lyst til å prøve og reise bort jul og nyttår neste år. Jeg er vel mer julete og vet ikke helt.

Har noen av dere gjort dette og hva er deres erfaringer? Vi er to voksne og to barn i skolealder (7 og 11 år). Hva gjorde dere med julegavene? Pynting av huset etc.

Hvor dro dere? Tips om steder og hoteller mottas også med takk.

Skrevet

Jeg har ikke feiret jul i syden, men det spørs nok om dere ikke er utse i senetse laget for sydentur nå i 2007.....

Skrevet

Jeg har ikke feiret jul i syden, men det spørs nok om dere ikke er utse i senetse laget for sydentur nå i 2007.....

I første setning nevnte jeg at det ikke var før neste år. Tror nok også at det kan bli noe vanskelg å få til en tur i år. Så her blir det tradisjonell jul med pakkekaos og ribbe.

Skrevet

I første setning nevnte jeg at det ikke var før neste år. Tror nok også at det kan bli noe vanskelg å få til en tur i år. Så her blir det tradisjonell jul med pakkekaos og ribbe.

OK, leste litt kjapt! :-)

Skrevet

Da tror jeg heller jeg ville satset på ferie før julaften. Det er jo da julemaset er nå for tiden. Selve julen er bare deilig synes jeg. Advent er slitsom.

Skrevet

Syden-jul er vel helst for dem som hater julen og som ikke ser sjarmen med litt julekaos;) Liker du og ungene godt julen (slik som meg;), så syns jeg dere skulle bli hjemme. Ei venninne av meg var i syden i fjor. Hun dro like før jul og kom hjem 3. juledag. Tror det var på Gran Canaria. Hun syns det var fint, men er ikke overbevist om at hun kommer til å gjøre det igjen. Hun sa at det egentlig var minst like mye julemas der nede, bare på en enda mer crazy/Harry måte..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...