H@yley Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Gubben er så lei av julemaset her hjemme, og har lyst til å prøve og reise bort jul og nyttår neste år. Jeg er vel mer julete og vet ikke helt. Har noen av dere gjort dette og hva er deres erfaringer? Vi er to voksne og to barn i skolealder (7 og 11 år). Hva gjorde dere med julegavene? Pynting av huset etc. Hvor dro dere? Tips om steder og hoteller mottas også med takk. 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har ikke feiret jul i syden, men det spørs nok om dere ikke er utse i senetse laget for sydentur nå i 2007..... 0 Siter
H@yley Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Jeg har ikke feiret jul i syden, men det spørs nok om dere ikke er utse i senetse laget for sydentur nå i 2007..... I første setning nevnte jeg at det ikke var før neste år. Tror nok også at det kan bli noe vanskelg å få til en tur i år. Så her blir det tradisjonell jul med pakkekaos og ribbe. 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 I første setning nevnte jeg at det ikke var før neste år. Tror nok også at det kan bli noe vanskelg å få til en tur i år. Så her blir det tradisjonell jul med pakkekaos og ribbe. OK, leste litt kjapt! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Da tror jeg heller jeg ville satset på ferie før julaften. Det er jo da julemaset er nå for tiden. Selve julen er bare deilig synes jeg. Advent er slitsom. 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Syden-jul er vel helst for dem som hater julen og som ikke ser sjarmen med litt julekaos;) Liker du og ungene godt julen (slik som meg;), så syns jeg dere skulle bli hjemme. Ei venninne av meg var i syden i fjor. Hun dro like før jul og kom hjem 3. juledag. Tror det var på Gran Canaria. Hun syns det var fint, men er ikke overbevist om at hun kommer til å gjøre det igjen. Hun sa at det egentlig var minst like mye julemas der nede, bare på en enda mer crazy/Harry måte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.