Gå til innhold

Hvorfor er DU overvektig?

Anbefalte innlegg

Gjest Sorgenfrida
Skrevet

Ikke svar hvis du ikke er det!

Det sies at den beste måten å gå ned i vekt på er å finne fallgruvene og årsaken til at man veier for mye.

Min er enkel.. Jeg er tvangsspiser. Dermed er det også veldig vanskelig å gå ned fordi når man har psykiske årsaker til overspising er det å fokusere for mye på mat og vekt nettopp det som får en til å overspise.

Men det føles i allefall godt å vite hvorfor jeg veier for mye. Det er ikke fordi jeg er sofagris eller har et ubevisst forhold til sunnhet..

candyqueen_83
Skrevet

Ikke overvektig, men noen kilo for mye. Altfor glad i raske karbohydrater. Brød, rundstykker, baguetter, sjokolade. Om jeg spiser lite slikt går jeg ned i vekt.

Skrevet

Jeg er ikke overvektig. Men jeg har vært. Flere ganger faktisk.

:-(

Jeg er generelt glad i mat, og for glad i kosemat type potetgull, sjokolade osv, spesielt snacks av det salte slaget . Må være kjempedisiplinert for ikke å legge på meg. I tillegg har jeg vært dårligt i klassen på alt som smaker av mosjon.. Heldigvis har jeg blitt bedre der... ;-)

Skrevet

jeg er ikke overvektig, men ligger på grensen til å tippe over fra normal til neste trinn på bmi-skalaen. jeg er altfor glad i sjokolade og glass-cola, samtidig som jeg ofte har dager hvor jeg bare sitter hjemme. det meste har med nedtrykket sinnstemning og trøstespising å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...