Gjest Sorgenfrida Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Ikke svar hvis du ikke er det! Det sies at den beste måten å gå ned i vekt på er å finne fallgruvene og årsaken til at man veier for mye. Min er enkel.. Jeg er tvangsspiser. Dermed er det også veldig vanskelig å gå ned fordi når man har psykiske årsaker til overspising er det å fokusere for mye på mat og vekt nettopp det som får en til å overspise. Men det føles i allefall godt å vite hvorfor jeg veier for mye. Det er ikke fordi jeg er sofagris eller har et ubevisst forhold til sunnhet.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Ikke overvektig, men noen kilo for mye. Altfor glad i raske karbohydrater. Brød, rundstykker, baguetter, sjokolade. Om jeg spiser lite slikt går jeg ned i vekt. 0 Siter
AAA Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg er ikke overvektig. Men jeg har vært. Flere ganger faktisk. :-( Jeg er generelt glad i mat, og for glad i kosemat type potetgull, sjokolade osv, spesielt snacks av det salte slaget . Må være kjempedisiplinert for ikke å legge på meg. I tillegg har jeg vært dårligt i klassen på alt som smaker av mosjon.. Heldigvis har jeg blitt bedre der... ;-) 0 Siter
willow Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 jeg er ikke overvektig, men ligger på grensen til å tippe over fra normal til neste trinn på bmi-skalaen. jeg er altfor glad i sjokolade og glass-cola, samtidig som jeg ofte har dager hvor jeg bare sitter hjemme. det meste har med nedtrykket sinnstemning og trøstespising å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.