Gå til innhold

Har Mia Gundersen silikon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjaa...Du vet...

Men fra spøk til alvor, eg har snakka litt med ho en gang og klarte fint å holde blikkontakt!

;-)

Moren min har også snakket med henne en gang - for sikkert 10 år siden - og fortsatt drar hun "dengangenjegtraffmiagundersenhistorien" i selskapelige anledninger!! ;-)

Det har vel neppe noe med attributtene hennes å gjøre (Mias, altså), men mest med det at min mor synes det er voldsomt stas å se kjendiser!! :-)

Annonse

;-)

Moren min har også snakket med henne en gang - for sikkert 10 år siden - og fortsatt drar hun "dengangenjegtraffmiagundersenhistorien" i selskapelige anledninger!! ;-)

Det har vel neppe noe med attributtene hennes å gjøre (Mias, altså), men mest med det at min mor synes det er voldsomt stas å se kjendiser!! :-)

''"dengangenjegtraffmiagundersenhistorien"''

Den skal eg spare til eg kommer på gamlehjemmet!

Vel. Søsteren min kjente henne/var litt med henne da de var yngre (dvs 15-20 år siden;-) Da hadde hun MYE mindre bryster og var heller ikke spesielt slank. Sånn sett er det vel egentlig ingen annen god forklaring på at brystene hennes per i dag er så store som de er. Søsteren min har alltid vært overbevist om at de må være fyllt opp. Egentlig rart at hun har sluppet fokus på dette. Folk tenker vel at hun har så gode og runde former og at brystene dermed også er naturlig "perfekt" sammen med resten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...