Gå til innhold

Har du ei spennende bok å anbefale som ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Har du lest Stieg Larsson-bøkene? (Menn som hater kvinner etc.)

Kanskje _litt_ oppskrytt, men veldig spennende, og vanskelig å legge fra seg. Har ennå ikke begynt på den siste, og gleder meg, har bare et par andre bøker jeg skal ha unna først.

Har du lest Stieg Larsson-bøkene? (Menn som hater kvinner etc.)

Kanskje _litt_ oppskrytt, men veldig spennende, og vanskelig å legge fra seg. Har ennå ikke begynt på den siste, og gleder meg, har bare et par andre bøker jeg skal ha unna først.

Den siste klarte jeg IHVERTFALL IKKE å legge fra meg! ;) Du har noe å se fram til. :)

Annonse

Gjest girasol

HVis du ikke har lest den ennå, anbefaler jeg "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón på det sterkeste! Beste boka jeg har lest :) Og en annen svært god bok er "Drageløperen". Ingen av dem er direkte krim, men de er absolutt vanskelig å legge fra seg! Ellers så er jo både Da Vinci koden og Engler og Demoner av Dan Brown fengende. Der får du jo krim så det holder ;-) Harry Potter er forreesten superspennende! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...