Gå til innhold

Hvor mye trener du?

Anbefalte innlegg

Gjest husmorberta
Skrevet

Hvor mange klokketimer kondisjon får du til i uka og hva er anbefalt for å holde kransekaka unna hoftene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går 4 - 5 ganger tur pr uke. Går i oppoverbakker slik at jeg blir svett. Føler meg i god form ved å gå en del. Noen annen trening driver jeg ikke. Har ikke sans for treningsstudio og slikt. På denne måten tror jeg kiloene holdes vekk.

Skrevet

Jeg går i vinterdvale, men jogger fra vår til høst med et sløvere opplegg i sommerferien.

Regjeringen anbefaler vel 30 min daglig eller noe sånt? Ikke vet jeg :-)

Skrevet

Denne uka: 5t intensivt, "intervall" bla. Ligger litt over "kransekaka på hofta"-nivået, men å gå litt hver dag er jo aldri å forkaste.

Skrevet

Jeg går ca 1 timers trilletur med lillesnuppa hver dag, svømmer 1 gang i uken, stapper og gjør mage og ryggøvelser i ny og ne.

Skrevet

Kransekaka har du som pynt på hodet.

Selv trener jeg svært lite.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg går i vinterdvale, men jogger fra vår til høst med et sløvere opplegg i sommerferien.

Regjeringen anbefaler vel 30 min daglig eller noe sånt? Ikke vet jeg :-)

Høres ut som meg! Jeg jogger nærmest daglig fra mars til november, + sykler mye i sommerhalvåret. Men går i vintermodus i snømånedene... men jeg trener aerobic/step minst en gang i uka om vinteren og, det er en klokketimes trening hver gang. Desverre tror jeg ikke det holder til å holde julekakene unna midja (det er der det setter seg først på meg... :() men jeg ved å holde treninga i kontinuitet er det lettere å trappa opp treningsfrekvensen på nyåret! :)

Skrevet

Jeg trener i perioder, men svært lite på vinteren. Siden jeg ble operert for to mnd siden har jeg ikke klart å trene i det hele tatt, men vekta mi går, merkelig nok, verken opp eller ned enten jeg trener eller ei. Jeg merker uansett at jeg har godt av å trene, mest fordi jeg føler meg vel med det og ryggen blir sterkere. Jeg håper jeg er klar for et par ukentlige treningsøkter igjen utpå nyåret:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...