Gjest husmorberta Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hvor mange klokketimer kondisjon får du til i uka og hva er anbefalt for å holde kransekaka unna hoftene? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg går 4 - 5 ganger tur pr uke. Går i oppoverbakker slik at jeg blir svett. Føler meg i god form ved å gå en del. Noen annen trening driver jeg ikke. Har ikke sans for treningsstudio og slikt. På denne måten tror jeg kiloene holdes vekk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg går i vinterdvale, men jogger fra vår til høst med et sløvere opplegg i sommerferien. Regjeringen anbefaler vel 30 min daglig eller noe sånt? Ikke vet jeg :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Denne uka: 5t intensivt, "intervall" bla. Ligger litt over "kransekaka på hofta"-nivået, men å gå litt hver dag er jo aldri å forkaste. 0 Siter
lurvelita Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg går ca 1 timers trilletur med lillesnuppa hver dag, svømmer 1 gang i uken, stapper og gjør mage og ryggøvelser i ny og ne. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Kransekaka har du som pynt på hodet. Selv trener jeg svært lite. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg går i vinterdvale, men jogger fra vår til høst med et sløvere opplegg i sommerferien. Regjeringen anbefaler vel 30 min daglig eller noe sånt? Ikke vet jeg :-) Høres ut som meg! Jeg jogger nærmest daglig fra mars til november, + sykler mye i sommerhalvåret. Men går i vintermodus i snømånedene... men jeg trener aerobic/step minst en gang i uka om vinteren og, det er en klokketimes trening hver gang. Desverre tror jeg ikke det holder til å holde julekakene unna midja (det er der det setter seg først på meg... ) men jeg ved å holde treninga i kontinuitet er det lettere å trappa opp treningsfrekvensen på nyåret! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg trener i perioder, men svært lite på vinteren. Siden jeg ble operert for to mnd siden har jeg ikke klart å trene i det hele tatt, men vekta mi går, merkelig nok, verken opp eller ned enten jeg trener eller ei. Jeg merker uansett at jeg har godt av å trene, mest fordi jeg føler meg vel med det og ryggen blir sterkere. Jeg håper jeg er klar for et par ukentlige treningsøkter igjen utpå nyåret:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.