Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg finner ikke dollartegnet på tastaturet mitt. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har den på 4-tallet Takk, sånn er det når man ser seg blind! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Ved siden av firetallet? Takk til deg også, nå fant jeg det! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Takk, sånn er det når man ser seg blind! Hos meg er det bare én strek over S'en, jeg trodde det skulle være to? Men det har kanskje ingenting å si. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hos meg er det bare én strek over S'en, jeg trodde det skulle være to? Men det har kanskje ingenting å si. $Skal nok bare være sånn. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hos meg er det bare én strek over S'en, jeg trodde det skulle være to? Men det har kanskje ingenting å si. Den australske dollaren er $, men den amerikanske skal det være to streker på. Men det spiller vel ingen rolle, folk skjønner hva du mener ut fra kontekst, sikkert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.