Gå til innhold

Glamourmodeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

va tenker dere om de? Helt ærlig.

Jeg blir liksom litt flau på deres vegne, jeg vet ikke helt hvorfor.

Tror jeg hadde dødd av skam om min datter ble glamourmodell.

Det er liksom så "cheap" og falskt. Gud forby om hun skulle bli noe "verre" enn lettkledd modell.

Jeg har faktisk litt noia for dette fordi det er jo drømmen til mange unge jenter for tiden :(

Skrevet

Jeg synes mange av modellene er kjempe fine.

Men,hadde min datter ville blitt glamour modell,hadde jeg ikke jublet...Fordi det er en veldig hard bransje,ikke fordi jeg hadde synes det var flaut.

Men mange av disse "spiller" dummere enn det de egentlig er,tror jeg.Så det ødelegger nok ryktet endel.

De er nok like "normale" som folk flest..Men med et litt uvanlig yrke.

Skrevet

Jeg synes mange av modellene er kjempe fine.

Men,hadde min datter ville blitt glamour modell,hadde jeg ikke jublet...Fordi det er en veldig hard bransje,ikke fordi jeg hadde synes det var flaut.

Men mange av disse "spiller" dummere enn det de egentlig er,tror jeg.Så det ødelegger nok ryktet endel.

De er nok like "normale" som folk flest..Men med et litt uvanlig yrke.

Jeg hadde aldri akseptert det. Ikke tale om.

Skrevet

Jeg hadde aldri akseptert det. Ikke tale om.

Hva ville du gjort da? Utstøtt jentungen??

Skrevet

Jeg synes det er helt på trynet. Jentene er kjempefine, de, og sikkert hyggelige og "alt-det-der", men å basere en karriere på utseendet sitt i en så harry og vampete setting det skjønner jeg bare ikke at noen kan ha som mål eller drøm, slik mors2 nevner.

Skrevet

Jeg synes det er helt på trynet. Jentene er kjempefine, de, og sikkert hyggelige og "alt-det-der", men å basere en karriere på utseendet sitt i en så harry og vampete setting det skjønner jeg bare ikke at noen kan ha som mål eller drøm, slik mors2 nevner.

Jeg sa ikke at jeg forstod det.

Men jeg tror de er som folk flest,og vil ikke dømme de rett ned pga at de har valgt å bli glamour modell.

Jeg tror også at mange dømmer de utav sjalusi.

Men det er min mening..

Skrevet

Hva ville du gjort da? Utstøtt jentungen??

Ja, det ville jeg. Tvert.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det som imponerer meg, er at noen var så genial å kalle nakenmodeller for Glamourmodeller. Dermed virker det som noe positivt, i stedet for det lavmålet som det virkelig er.

Jeg tror ikke noen misunner dem, som noen her skrev. Det er bare synd på jentene.

Skrevet

Ja, det ville jeg. Tvert.

Hmm.Tror nok at disse jentene har behov for foreldre selv om velger som de gjør.

Noen av dem trenger kanskje foreldrene mer enn andre...

Gjest ChiengMai
Skrevet

''va tenker dere om de? Helt ærlig.''

Helt ærlig så tenker jeg at stakkars dem, de skal kanskje en dag våkne opp og skjønne hvor "bra" sånt er for en seriøs jobb.

Gjest Angela25
Skrevet

Vi lever jo i et samfunn med ekstrem kroppsfokusering, og da er det greit at vi som er foreldre, leder barna i en retning hvor de kan faa seg en god utdannelse, og en jobb de trives i. Samtidig laere dem hvor verdifulle de er, og hvem de er. Gi dem kjaerlighet, saa de kan respektere seg selv.

Det som virkelig er ille, er hvor unge disse modellene er. Kanskje er det et rop om oppmerksomhet?

Skrevet

Jeg sa ikke at jeg forstod det.

Men jeg tror de er som folk flest,og vil ikke dømme de rett ned pga at de har valgt å bli glamour modell.

Jeg tror også at mange dømmer de utav sjalusi.

Men det er min mening..

Tror du det? Hva er det å være sjalu på, da? Det er det jeg ikke helt skjønner.

Gjest Elextra
Skrevet

Hadde vel ikke "dødd" om datteren min ble glamourmodell (om jeg hadde noen), men jeg ville nok synes det var trist. Selv om modellene selvfølgelig hevder noe helt annet, ser jeg på yrket som en slags "prostitusjon light".

Betegnelsen "glamourmodeller" er virkelig misvisende, jeg kan i hvertfall knapt tenke meg noe mindre glamorøst. Glamourmodellene i mediene virker jo ganske stusselige også, med et forkvaklet menneskesyn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...