Gå til innhold

Skatt i desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at man som vanlig arbeidtaker har halv skatt i desember, men hvordan er det for en som går på tidsbgrenset uførestønad? Har prøvd å søke, men denne gangen finner jeg ingen ting.

Gjest mandolina
Skrevet

Det er halv skatt i desember på tidsbegrenset uførestønad.

Hilsen

Gjest Høstløvet
Skrevet

Hilsen

Er du sikker?, og gjelder det også på attføring?

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg kjenner ikke til reglene for attføring.

Hilsen

Skrevet

Hilsen

Takk, og unnskyld skrivefeilen:-)

Skrevet

Det var iallefall halv skatt på attføring for noen år siden og jeg har ikke hørt at dette har endret seg.

Gjest tidligere attført
Skrevet

uten å være for sikker så tror jeg det er skattefritt hele desember om du er på attføring. Feriepenger får en jo ikke så derfor mener jeg det var noe med desember lønnen. Hør med nav kanskje?

Skrevet

Jepp, jeg har nettopp fått lønnsslipp fra NAV i dag, og der er det ingen skatt på denne 14-dagersutbetalingen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...