Gå til innhold

Julekalenderen på nrk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

''Er den noe bra da?''

Nei, det syns i alle fall ikke gutta mine. De er 6 og 9 år gamle. Eneste yngstemann syns er artig er når de sier bæsj og tiss og promp.

Heisann har dere en sånn en også:-)

Jeg trodde storebror på 6 skulle være forlengst ferdig med det der men nå holder han på å vri seg ut av sitt gode skinn når lillebror slår til med noe tiss- og prompeprat:-)

Mamman har snart fått nok da....

Gjest ChiengMai

Heisann har dere en sånn en også:-)

Jeg trodde storebror på 6 skulle være forlengst ferdig med det der men nå holder han på å vri seg ut av sitt gode skinn når lillebror slår til med noe tiss- og prompeprat:-)

Mamman har snart fått nok da....

''Jeg trodde storebror på 6 skulle være forlengst ferdig med det der''

Ja, og her har det vart sida Lillebror var knappe tre år og skulle begynne i barnehagen, det må da være den lengste promp-og-bæsj-perioden, ever. Det verste er jo at bestekompisen i klassen er på akkurat samme måten. Hehe, felles interesse som gjør dem til bestiser antakeligvis.

Annonse

Det hadde nå vært koseligere med en historie der man så fram til neste episode, synes jeg.

Det synes jeg også! Men Snuppa på 7 år syntes det var kjempemorsomt og var litt fortørnet over at jeg ikke heeeelt klarte å dele hennes entusiasme. :o) Poden på 9 år fulgte med han også.

Men KatjaKaj og BenteBent er hylende morsomt da!!!

Gjest Madagaskar

Det hadde nå vært koseligere med en historie der man så fram til neste episode, synes jeg.

Det er jo en historie (filmserie) som blir sendt i løpet av programmet hver dag, som iallefall mine jenter på 7 og 8 synes er artig. De liker også hele programmet. Barnas supershow har alltid slått an her i huset.

Personlig liker jeg mye heller årets julekalender framfor Blånissene, Blåfjell og det surret der... Men Linus og gjengen har vært det beste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...