Gå til innhold

Brafilm.no

Anbefalte innlegg

Gjest Vinterstorm
Skrevet

Er det noen som er medlem av bra film.no. Jeg meldte meg inn den 26 november for to uker gratis prøveabonnement, i dag er det 3 desember og jeg sitter fortsatt å venter på 1. film. Prøve abonnementet varer i to uker og jeg trodde helt seriøst at jeg kom til å kunne låne minst 3 filmer i løpet av perioden. Jeg får ikke det helt store inntrykket. Når man er i gang med abonnementet, går det like tregt da?

Skrevet

Hvor? Ute eller inne?

Nå er du i gang med de intetsigende innleggene dine igjen ser jeg, du er en spammer. Slike spørsmål som dette er helt på trynet, nå får du gi deg.

Skrevet

Nå er du i gang med de intetsigende innleggene dine igjen ser jeg, du er en spammer. Slike spørsmål som dette er helt på trynet, nå får du gi deg.

Det må være rom for spørsmål. Jeg lurer på om han ser på filmene ute eller inne. Det er du som spammer, med de brysomme kommentarene dine om alt og ingenting. Svada er det, renspikka taskenspilleri.

candyqueen_83
Skrevet

JA, det går like tregt senere. Både på brafilm og på film24. Jeg var medlem i 1 år, regnet så ut gjennomsnittspris og det ble 49,80 øre eller noe sånt pr film. Hva er da vitsen?Kan like godt leie i kiosken til 50 kr. Da kan man leie den når man vil, og slipper å vente. Bare tull det der.

Persille1365381127
Skrevet

Det må være rom for spørsmål. Jeg lurer på om han ser på filmene ute eller inne. Det er du som spammer, med de brysomme kommentarene dine om alt og ingenting. Svada er det, renspikka taskenspilleri.

Ikke vær sånn - du ødelegger for oss andre.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg tipper det er han som er "Vinterstorm" her også..

Begynner egentlig å lure på hvor mange som _egentlig_ er her inne...Det kan ikke være mange hvis halvparten er kun en person..

Skrevet

Ikke vær sånn - du ødelegger for oss andre.

Nå var det vel strengt talt ikke jeg som begynte. Jeg stilte kun et spørsmål, noe jeg lurte på. Så kommer det vet du, sa er jeg liksom Vinterstorm og snøskuffe og alt mulig rart, spamme gjør jeg visst også. Sludder og pølsevev. Heldigvis bryr jeg meg ikke om det. Når jeg lurer på noe, så spør jeg. Dermed basta.

Gjest Vinterstorm
Skrevet

Begynner egentlig å lure på hvor mange som _egentlig_ er her inne...Det kan ikke være mange hvis halvparten er kun en person..

Psst, jeg er ikke Jølsen, har vært her i ca 2år og skifter navn med jevne mellomrom.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke for å mate trollet med mer oppmerksomhet, men dette innlegget støttes, mij!

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Går ut i fra at du har laget deg en ønskeliste og prioritert de du ønsker mest.

Jeg har akkurat meldt meg ut etter prøveabo. Det fungerte veldig greit for meg, fikk de 2 første filmene etter noen dager og de 2 neste kom 4-5 dager etter retur. Nå var det ikke de siste/nyeste jeg valgte, kan jo ha noe å si det også.

Var fornøyd jeg, men det var aldri meningen å forbli medlemm, kun ute etter 4 gratis filmer og en kinobilett jeg;-)

Gjest Moderator
Skrevet

Vinterstorm er så avgjort ikke noe troll :-)

Det er forøvrig neppe lite konstruktivt å spekulere for mye. Tror det ville vært en fordel om dere sendte mail til meg når dere ser ting dere reagerer på, i stedet for å mate trollene ved å skrive om det i forum.

Gjest this is a signature
Skrevet

Vinterstorm er så avgjort ikke noe troll :-)

Det er forøvrig neppe lite konstruktivt å spekulere for mye. Tror det ville vært en fordel om dere sendte mail til meg når dere ser ting dere reagerer på, i stedet for å mate trollene ved å skrive om det i forum.

Hvordan gjør vi det?

Gjest Vinterstorm
Skrevet

Hvordan gjør vi det?

På siden webmaster finner du en link på høyre side som heter mail til webmaster.

Gjest pærebrus875
Skrevet

Nå var det vel strengt talt ikke jeg som begynte. Jeg stilte kun et spørsmål, noe jeg lurte på. Så kommer det vet du, sa er jeg liksom Vinterstorm og snøskuffe og alt mulig rart, spamme gjør jeg visst også. Sludder og pølsevev. Heldigvis bryr jeg meg ikke om det. Når jeg lurer på noe, så spør jeg. Dermed basta.

Jølsen, jeg liker å se på forum som et rom fullt av mennesker. Om du hadde "avbrutt" en samtale mellom mennesker ved å spørre om tullball hele tida, hvor mange ganger tror du at du hadde fått gjort det før noen hadde gitt deg en på trynet? Seriøst, dette er virkelige diskusjoner med virkelige mennesker og virkelige temaer.

Og folk som blir irritert på ordentlige når en (eller flere) ødelegger HELE tida med mas og tull. Tenk på det.

Skrevet

Jølsen, jeg liker å se på forum som et rom fullt av mennesker. Om du hadde "avbrutt" en samtale mellom mennesker ved å spørre om tullball hele tida, hvor mange ganger tror du at du hadde fått gjort det før noen hadde gitt deg en på trynet? Seriøst, dette er virkelige diskusjoner med virkelige mennesker og virkelige temaer.

Og folk som blir irritert på ordentlige når en (eller flere) ødelegger HELE tida med mas og tull. Tenk på det.

"Om du hadde "avbrutt" en samtale mellom mennesker ved å spørre om tullball hele tida, hvor mange ganger tror du at du hadde fått gjort det før noen hadde gitt deg en på trynet?"

Godt illustrert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...