Gå til innhold

Hvilken laptop ville du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peiling på pc, men vi trenger en ny laptop her i huset. Et viktig poeng for meg er at den veier lite, da jeg kommer til å drasse litt på den etterhvert. Ellers vet jeg liksom ikke helt hva man skal se etter jeg....

Skal ikke bruke den til noe avansert, stort sett tekstbehandling og surfing på nett.

Er dette et ok kjøp: http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:1729192;c:36159;r:kelkoo

...eller har du en annen å anbefale? Bør ikke koste skjorta.

:o)

Skrevet

En ting til: Litt batterilevetid å snakke om hadde vært stas.

Skrevet

De små og lette koster som regel skjorta :) Men så er mitt krav til vekt "max 1.3 kg" - er du villig til å gå opp til et kilo mer enn det har du en god del å velge i.

Skrevet

Jeg lurer på det samme. :-)

Jeg har lest at hvis det er med Vista bør minnet være på minst 2 GB. Mer vet jeg ikke.

Skrevet

Ikke LG! Ta en titt på Acer på elprice.no, f.eks.. Ellers finner du mange tester som ble utført i forbindelse med skolestart.

Har selv bestilt meg ny laptop nå, gleder meg vilt!

Skrevet

Ikke LG! Ta en titt på Acer på elprice.no, f.eks.. Ellers finner du mange tester som ble utført i forbindelse med skolestart.

Hvorfor ikke LG?

Skrevet

Hva har du bestilt da?

Skrevet

Hvorfor ikke LG?

Når jeg undersøkte, så fikk de ikke bra kritikk av de jeg snakket med, og så var de endel overpriset. Men det kan jo ha endret seg siden da, ting endres jo kjapt!

Men man bør uansett sammenligne litt og se hva man får for pengene..

Skrevet

Hva har du bestilt da?

En Acer Aspire 5720ZG.. Hadde jeg hatt tusen kroner til, skulle jeg oppgradert bestillingen til den som har litt bedre skjermkort og batteri, men det er bra spesifikasjoner på den jeg har bestilt, det er mye for pengene!

Skrevet

De små og lette koster som regel skjorta :) Men så er mitt krav til vekt "max 1.3 kg" - er du villig til å gå opp til et kilo mer enn det har du en god del å velge i.

Så kravstor du er. ;-) Har du noen favoritt?

Skrevet

Siden du skal drasse på den, er vel batterilevetid viktig? Se litt på tester rundt omkring og hva de tåler når det gjelder å bli dratt med også. Jeg hadde valgt et litt mere kjent merke innenfor bærbare. Har du noen maks vekt og maks pris?

Skrevet

Siden du skal drasse på den, er vel batterilevetid viktig? Se litt på tester rundt omkring og hva de tåler når det gjelder å bli dratt med også. Jeg hadde valgt et litt mere kjent merke innenfor bærbare. Har du noen maks vekt og maks pris?

Njæ, bare ikke for tung og ikke for dyr :P

Helst ikke over 8000-9000 kr. Litt batterilevetid hadde vært greit ja.

Skrevet

Så kravstor du er. ;-) Har du noen favoritt?

Nei, ikke ennå. Har tittet litt rundt og sett på en fra Asus og en fra Dell blant annet.

Skrevet

Nei, ikke ennå. Har tittet litt rundt og sett på en fra Asus og en fra Dell blant annet.

Jeg tror det blir Dell Inspiron 1720 på meg. Selv om den ikke er akkurat det jeg vil ha, er det vel den som nærmer seg mest. Burde hatt HDMI og fingeravtrykksleser også. Den skal kun flyttes mellom kjøkkenbord, stuebord og seng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...