Gå til innhold

Hvor mye betaler du (kvinne) for farge og klipp?

Anbefalte innlegg

Gjest fæl på håret :-(
Skrevet

Jeg har blitt så avhengig av å gå til Adam og Eva :-( Blir alltid fornøyd der, men ikke med prisen selvsagt - ca 1300! Og det holder til toppen 8 uker!

Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke hatt råd til det. Før pleide jeg å stripe håret, evt. ta enm minicolor, 1-2 ganger i året, men ettersom min kjære ikke ser forskjellen alikvel så har jeg droppet det. :o)

Sist jeg var hos frisren og tok en helklipp (ikke bare luggen) så betalte jeg 360,- og det syntes jeg var billig, hadde froventet meg en del dyrere.

Skrevet

Jeg betaler 1100 kroner. Har et stort hår... Må klippe meg etter seks til syv uker. Farger det ikke hver gang, men nesten. Også var det alle de dyre produktene i tillegg da..

Jeg har farget det tilbake fra "bleket" tilstand, så hjemmefarging er ikke tingen for meg for tiden, men etterhvert vil jeg gjøre den biten selv.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg betaler ca 850 kr for klipp+strip.

Mvh tidligere AveM - nå..

Gjest fæl på håret :-(
Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke hatt råd til det. Før pleide jeg å stripe håret, evt. ta enm minicolor, 1-2 ganger i året, men ettersom min kjære ikke ser forskjellen alikvel så har jeg droppet det. :o)

Sist jeg var hos frisren og tok en helklipp (ikke bare luggen) så betalte jeg 360,- og det syntes jeg var billig, hadde froventet meg en del dyrere.

en trendy, kort frisyre :-(

candyqueen_83
Skrevet

Betaler ca 650 kr for klipp. Farge håret gjør jeg selv hjemme.

Skrevet

Sist gang hadde jeg vask og klipp, minikolorasjon og noen striper. Betalte snaue 1500 kr.

Skrevet

Med vask,farging og litt striper kommer det fort på 1500kr...

Derfor farger jeg det hjemme nå.... :0(

Skrevet

en trendy, kort frisyre :-(

Derfor har jeg langt hår! Må klippe luggen annenhver mnd elelr noe sånt og da svipper jeg bare innom frisøren like ved jobben og som regel kan de ta det der og da. 3-4 ganger i året tar jeg en stuss over hele for å få bort slitte tupper og sånt.

Skrevet

Jeg stripet håret for første gang hos frisør nå sist - og sammen med klipp kostet det ca kr 950 hos en frisør på et kjøpesenter i Bergen.

Ble kjempefornøyd og hadde trodd det hadde kostet et par hundrelapper mer.

Skrevet

Betaler 840kr. Går hver 6. uke og synes det blir dyrt nok....!

Gjest Elextra
Skrevet

Betaler en drøy tusenlapp for "bare" klipp og farge. Skal jeg ha noen striper i tillegg, eller flere fargenyanser, blir det fort et par hundre ekstra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...