Gjest lykke til Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er veldig skeptisk. Du må kontakte lege og høre, men jeg anbefaler deg å starte NÅ og heller fokusere på sunt kosthold, kos lørdagen, mer mosjon. Jeg har ikke tro på kurer; føler folk da bare går opp igjen etter kuren. 0 Siter
Gjest lureprodukt Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er veldig skeptisk. Du må kontakte lege og høre, men jeg anbefaler deg å starte NÅ og heller fokusere på sunt kosthold, kos lørdagen, mer mosjon. Jeg har ikke tro på kurer; føler folk da bare går opp igjen etter kuren. Reduxin er et helsekostprodukt, trenger ingen legeoppfølging her. Du tenker på Reductil kanskje .... Reduxin er nok et lureprodukt, se likheten på navnet, som helsekost selger som slankemiddel, et produkt som ikke virker i det hele tatt. Enig med det at det eneste som virker er å spise lite, jevnlig og masse mosjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.