Gå til innhold

Er det vanlig å gi gave til lærere?

Anbefalte innlegg

Gjest mor til 2. klassing
Skrevet

Pleier elevene å gi en liten ting til læreren?

Skrevet

Tror vi pleide kjøpe en blomst på slutten av året..

Også kjøpte vi gave om læreren skulle slutte..

Skrevet

Her gir vi gjerne en eske konfeft, en liten blomstergruppe e.l både til jul og til sommeren. Synes det er hyggelig att læreren blir satt pris på :-) Blir jo ikke mange kronene på hver.

Gjest Ingemanns kjære
Skrevet

Hos oss har det aldri vært vanlig å gi noe til jul, men det har som regel vanket en liten ting hver sommer. Litt større ting om læreren skulle slutte med den klassen.

Skrevet

På vår skole er det vanlig at læreren får en felles ting fra hele gruppa både til jul og til sommeren. Tror vi har brukt ca 20 kr fra hver elev til gave, begge gangene.

Skrevet

På vår skole er det vanlig at læreren får en felles ting fra hele gruppa både til jul og til sommeren. Tror vi har brukt ca 20 kr fra hver elev til gave, begge gangene.

Her er det vanlig med gave til læreren til jul og sommerferie.

Skrevet

Unnskyld Prust, skulle vært lenger opp mitt innlegg...

Gjest B&U fagarbeider
Skrevet

Jada, læreren får alltid gave mens vi B&U aldri får en oppmerksomhet og det enda vi er mye mere i klassen enn læreren, men om vi ikke får gave/blomster og slikt fra foreldrene får vi vel det som er mye bedre, tegninger små dikt fra barna hele året igjennom og det forteller meg at disse setter stor pris på assistenten sin

Gjest mor til 2. klassing
Skrevet

Jada, læreren får alltid gave mens vi B&U aldri får en oppmerksomhet og det enda vi er mye mere i klassen enn læreren, men om vi ikke får gave/blomster og slikt fra foreldrene får vi vel det som er mye bedre, tegninger små dikt fra barna hele året igjennom og det forteller meg at disse setter stor pris på assistenten sin

Klassen har en lærer og en assistent. Det har da ikke vært snakk om å gi kun til den ene!

Gjest B&U fagarbeider.
Skrevet

Klassen har en lærer og en assistent. Det har da ikke vært snakk om å gi kun til den ene!

Slik er det iallfall her på skolen, og jeg spurte litt rundt meg men ingen kunne huske her å ha fått noe iallfall, men skitt au, vi har en vidunderlig jobb og ungene er herlige :-)

Skrevet

Hos oss gis det ihvertfall gave, både til lærer og assistent - både til jul og sommer.

Skulle jaggu bare mangle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...