Lotte :o) Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en bordplate, og to skufferekker i Vika-systemet til IKEA. Men, jeg finner ikke noen bordplate som passer meg i mål. Jeg skulle gjerne hatt 165 cm i lengde og 60 cm i bredde. Hva gjør jeg? Det finnes en bordplate som er 2 m lang... noen her som har erfaring med å kappe slikt? Blir det stygt og flisete? Den kanten som skjæres, skal stå inn mot en vegg (oppi et hjørne). Er det andre butikker som bør sjekkes ihht bordplater? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kan tenke meg at skrivebordplata til eldstejenta er omtrent i denne størrelsen. Vi kjøpte ei hobbyplate (tror den hadde denne størrelsen og at vi slapp å kappe den?) og malte den turkis. På Ikea kjøpte vi sorte stålbein som vi monterte på. I tillegg kjøpte vi to små kommoder med hjul og plasserte en på hver side av skrivebordet. Ble utrolig fint, spesielt med turkis vegg bak og resten av rommet i hvitt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.