Gå til innhold

Kjøpe bordplate, skrivebord

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en bordplate, og to skufferekker i Vika-systemet til IKEA. Men, jeg finner ikke noen bordplate som passer meg i mål. Jeg skulle gjerne hatt 165 cm i lengde og 60 cm i bredde. Hva gjør jeg? Det finnes en bordplate som er 2 m lang... noen her som har erfaring med å kappe slikt? Blir det stygt og flisete? Den kanten som skjæres, skal stå inn mot en vegg (oppi et hjørne).

Er det andre butikker som bør sjekkes ihht bordplater?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292954-kj%C3%B8pe-bordplate-skrivebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan tenke meg at skrivebordplata til eldstejenta er omtrent i denne størrelsen. Vi kjøpte ei hobbyplate (tror den hadde denne størrelsen og at vi slapp å kappe den?) og malte den turkis. På Ikea kjøpte vi sorte stålbein som vi monterte på. I tillegg kjøpte vi to små kommoder med hjul og plasserte en på hver side av skrivebordet. Ble utrolig fint, spesielt med turkis vegg bak og resten av rommet i hvitt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...