Gå til innhold

Hermetiske, hvite asparges

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner det, men da ville jeg tatt noe helt annet enn disse bløte, vasne sakene de kaller hermetiske asparges :)

Jammen jeg haaaaar ikke noe annet i skapet :-(((

Handledag imorgen skjønner du... Og jeg har forbudt gubben å kjøpe stratos selv om jeg maser.. Han er så sta altså!! *syt og klag*

Hehe, ok, og kan jo hende du liker dem bedre enn jeg :).

Må bare få presisere at ferske grønne asparges er ti ganger så gode! Vi hadde det her en kveld - kokt forsiktig i 4-5 minutter med litt sukker og salt i vannet. Snadder! Snadder! Snadder!

Eneste aberet var at jeg fikk smekk på lanken av min kjære fordi aspargesene var produsert i Thailand! Snakk om langreist mat!

Annonse

Gjest Elextra

Må bare få presisere at ferske grønne asparges er ti ganger så gode! Vi hadde det her en kveld - kokt forsiktig i 4-5 minutter med litt sukker og salt i vannet. Snadder! Snadder! Snadder!

Eneste aberet var at jeg fikk smekk på lanken av min kjære fordi aspargesene var produsert i Thailand! Snakk om langreist mat!

Ja, ferske og hermetiske asparges kan ikke sammenlignes.

Jeg koker ferske grønne asparges bare to minutter og serverer dem rykende varme med smør og kvernet salt, evt. med revet parmesan. Snadder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...