Gjest stavergjerneselv Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hver gang jeg taster inn et søkeord eller lignende på pc'n min så blir det ordet lagret slik at det dukker opp automatisk neste gang jeg skal søke på samme ord. Det samme gjelder for brukernavn o.s.v. Hvordan sletter man denne hukommelsen, er det mulig? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Da går du på "innstillinger" her oppe. Velg "alternativer for internett". Så trykker du på "Innhold". Helt der nede står det "Autofullfør". sjekk hva som er haket av der. Den som heter "Skjemaer" skal ikke være haket av om du ønsker at slike ting ikke skal dukke opp igjen. Prøv på det. Hvis det ikke funker skal jeg se på laptopen til mannen min. Jeg fikset samme problem hos han her en dag, men tror det var en litt annen framgangsmåte der. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 CCleaner er meget bra og populært. Helt gratis også. http://itpro.no/fil/850.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.