Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva trenger jeg for å bruke skype? I tillegg til programmet, mener jeg. Må vel være et slags telefonrør eller noe sånn.

Og prisen, til vanlige fasttelefoner, det står NOK 0,153 inkl. moms. Betyr det at det koster litt over 15 øre i minuttet?

Jeg sa det var dumme spørsmål. :- )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293013-skype-2-dumme-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker headsett som har mikrofon på. :)

Flere dumme spørsmål.

Hvor kjøper du sånne headset? I vanlige elektriske forretninger? Er de dyre? Er det bare å plugge inn i et av hullene på pcen? USB for eksempel.

Hvordan er det å bruke? Grei lyd og lett å høre?

Flere dumme spørsmål.

Hvor kjøper du sånne headset? I vanlige elektriske forretninger? Er de dyre? Er det bare å plugge inn i et av hullene på pcen? USB for eksempel.

Du plugger dem inn i mikrofon- og lyd-hullet. :)

Jeg har dessverre ikke peiling på priser. De jeg har tilhører jobben min. ;)

AneM1365380603

Flere dumme spørsmål.

Jeg kjøpte headset hos Clas Ohlson til 249,-. Jeg bare plugget den rett i en sånn USB-port. Lyden er veldig bra. Det går også an å regulere volumet.

Annonse

Gjest pærebrus875

Jeg vet ikke om jeg har noe mikrofon - og lydhull.

Alle standard hovedkort har det. Med mindre du har en pc eldre enn alle hauger (men min forrige var nesten like gammel som alle hauger, fra 98... og den hadde).

Se bak på pcen, har du 3 hull, et grønt et rosa og et (husker ikke farger er lik størrelse som de 2 andre og gjerne på samme rekke ofte også). Så ser du litt nøyere, en skal det være bilde av mikrofon over, en med lyd-symbol osv..

Alle standard hovedkort har det. Med mindre du har en pc eldre enn alle hauger (men min forrige var nesten like gammel som alle hauger, fra 98... og den hadde).

Se bak på pcen, har du 3 hull, et grønt et rosa og et (husker ikke farger er lik størrelse som de 2 andre og gjerne på samme rekke ofte også). Så ser du litt nøyere, en skal det være bilde av mikrofon over, en med lyd-symbol osv..

Jeg finner ikke noen sånne hull. Og det er ikke fordi pcen er så gammel, har bare hatt den noen måneder. Men jeg har USB - porter, og de kan visst også brukes. Får skaffe meg riktig hodesett.

Gjest pærebrus875

Jeg finner ikke noen sånne hull. Og det er ikke fordi pcen er så gammel, har bare hatt den noen måneder. Men jeg har USB - porter, og de kan visst også brukes. Får skaffe meg riktig hodesett.

De skal være der, mine er nesten nederst.. Idag er det vel mer vanlig å få tak sånne som går i usb også, jeg visste faktisk ikke at det fantes.. mine er til høytaler/mikrofon-portene.

Titt i bruksanvisningen din der står det ofte hvor hullene er og hva de gjør :) Om du ikke bestemmer deg for usb-headset.

De skal være der, mine er nesten nederst.. Idag er det vel mer vanlig å få tak sånne som går i usb også, jeg visste faktisk ikke at det fantes.. mine er til høytaler/mikrofon-portene.

Titt i bruksanvisningen din der står det ofte hvor hullene er og hva de gjør :) Om du ikke bestemmer deg for usb-headset.

Jeg har snudd laptopen opp og ned, frem og tilbake, men jeg kan ikke finne de hullene du beskriver, tre like. Er de små og runde, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Hvis ikke må jeg vel krype til korset og se i bruksanvisningen.

Eller kan det være de tre små hullene som er foran på pcen? Et med lydsymbol, et med mikrofonsymbol og et med øretelefonsymbol?

Håpløst sted å plassere dem, alle vet jo at man først leter bak, så på sidene før man gir opp. :- )

Annonse

Gjest pærebrus875

Eller kan det være de tre små hullene som er foran på pcen? Et med lydsymbol, et med mikrofonsymbol og et med øretelefonsymbol?

Håpløst sted å plassere dem, alle vet jo at man først leter bak, så på sidene før man gir opp. :- )

Ja der er de! Da fant du dem ihvertfall, vil tror du kan få tak i et sett som passer inn i dem billigere enn USB, siden det er såpass nytt.. og at man kanskje selger et "gammelt" på tilbud.

Aner ikke om det er noen kvalitetsforskjell forresten.

Gjest pærebrus875

Ja der er de! Da fant du dem ihvertfall, vil tror du kan få tak i et sett som passer inn i dem billigere enn USB, siden det er såpass nytt.. og at man kanskje selger et "gammelt" på tilbud.

Aner ikke om det er noen kvalitetsforskjell forresten.

Så forresten ikke at du hadde skrevet laptop noe sted,men tenkte litt på at det var derfor du ikke fant dem. Aldri hatt og kommer neppe til å kjøpe meg heller, da jeg foretrekker stasjonær jeg kan "tukle" inni på egenhånd. Billigere deler osv også.. men litt enklere å bære en bærbar rundt da ;-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...