Gå til innhold

Den ultimate julegave - til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som trodde du var inne i mc-miljøet ;-)

Varmeholker er elektrisk oppvarmede holker til å sette på mc-styret, slik at man ikke fryser på fingrene på kjølige dager. Er med på å forlenge mc-sesongen betraktelig. Noen få merker har det orginalt, men ikke min.

He-he, jeg foretrekker kun motorsykkel på VARME dager! :-) Dessuten er det jo snart 100 år siden jeg har hatt motor mellom beina (!), men jeg øyner et lite håp nå, for naboen har kjøpt seg noe som går på 2 hjul! Foreløpig er det gjemt under presening i garasjen, men jeg vedder på at det går fort og brummer høyt!

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• mariaflyfly

4

• AneM1365380603

4

• Kalevala

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He-he, jeg foretrekker kun motorsykkel på VARME dager! :-) Dessuten er det jo snart 100 år siden jeg har hatt motor mellom beina (!), men jeg øyner et lite håp nå, for naboen har kjøpt seg noe som går på 2 hjul! Foreløpig er det gjemt under presening i garasjen, men jeg vedder på at det går fort og brummer høyt!

Du får lure deg avgårde og ta en titt :-)

Skrevet

Du får lure deg avgårde og ta en titt :-)

Satser på å smiske meg så godt innpå i løpet av vinteren, at han helt frivillig tar av preseningen. Hi-hi.

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Satser på å smiske meg så godt innpå i løpet av vinteren, at han helt frivillig tar av preseningen. Hi-hi.

:-)

Høres lovende ut!

Og nå vet jeg hva den ultimate julegave til deg vil være: full mc-dress medfølgende hjelm, støvler og hansker, slik at du kan takke ja når naboen inviterer deg med på tur.

Skrevet

Høres lovende ut!

Og nå vet jeg hva den ultimate julegave til deg vil være: full mc-dress medfølgende hjelm, støvler og hansker, slik at du kan takke ja når naboen inviterer deg med på tur.

Å herregud, DET hadde vært noe som kunne fått meg helt ut på dånedimpen, ja! Men det hadde jeg ikke fått uansett om jeg sa det i klartekst engang. :-(

En passende gave til deg ville kanskje vært en USA-tur - Route 66 eller noe slikt?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å herregud, DET hadde vært noe som kunne fått meg helt ut på dånedimpen, ja! Men det hadde jeg ikke fått uansett om jeg sa det i klartekst engang. :-(

En passende gave til deg ville kanskje vært en USA-tur - Route 66 eller noe slikt?

Nå klarte du å få meg blank i blikket og svett i håndflatene.

DET er drømmen, ja!

Annonse

Skrevet

Nå klarte du å få meg blank i blikket og svett i håndflatene.

DET er drømmen, ja!

He-he, hvis du sier det mange nok ganger i nærheten av din kjære, så KAN det jo hende at han biter på - til en "rund" bursdag eller noe sånt!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He-he, hvis du sier det mange nok ganger i nærheten av din kjære, så KAN det jo hende at han biter på - til en "rund" bursdag eller noe sånt!

Det er såpass lenge til neste runde år, at da hadde vi kanskje hatt råd også ;-)

For den dagen jeg tar den turen, da skal han også være med!

Skrevet

Nå har ikke jeg partner nå, tidligere har jeg bare ønsket meg diamanter. Jada, jeg vet det er grunt, men jeg gjør det altså likevel. Så i fjor fikk jeg diamantøredobber av dattera mi ;o) Veldig små og veldig søte.

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Vi gir gaver til hverandre, skriver ønskelister :)

Noen ganger har jeg skrevet opp noe vi ønsker oss til huset, andre ganger noe til bare meg :)

Jeg har spretti i taket av virkelig glede flere ganger, men spratt nok høyest for 9 år siden da jeg fikk min alliansering av han :) Det kom så uventet, det stod ikke på listen pga at jeg syns det alltid hadde vært en for dyr gave. Ringen har sitti på fingeren min i alle disse årene :)

Gjest girasol
Skrevet

Den ultimate julegave for meg ville nok vært en hiking i Andesfjellene, bygd opp rundt Inca-trail, med en tur til Amazonas før jeg reiser tilbake til Norge. Si en tre-ukerstur på nyåret f.eks?

Men for å få dette til å skje måtte vi vinne i lotto + ha tilgang på barnevakt, så det er vel en ganske utopisk julegave...

Så bortsett fra det ville jeg bli utrolig glad for et klippekort til solarium eller en lyslampe (en sånn som skal motvirke vinterdepresjon)! :)

Skrevet

''fri tilgang på en snekker ei helg''

hehe-----

Det kunne jeg også tenkt meg

Skrevet

En langhelg i Amsterdam med:

Inngangsbillett til Riijksmuseum, Van Gogh museet og Rembrandtmuseet.

Kanaltur om kvelden med ost og vin

Annonse

Skrevet

Et gavekort som lovte meg at en bestemt helg skulle jeg få ha huset aldeles for meg selv, han skulle ta med seg ungene og gjøre noe hyggelig med dem (evt. bortplassere både seg selv og dem på en måte som gjorde alle fornøyde) uten at jeg trengte å organisere det.

Nå høres jeg vel grusom ut, men jeg har ikke vært hjemme alene mer enn noen timer om gangen de siste 17 årene, så en helg uten å bli avbrutt av et eneste krav eller mammarop hadde faktisk vært midt i blinken.

Jah - det ønsker jeg meg også! En hel helg helt alene hjemme.

Da skulle jeg ikke vært ute av huset annet enn for en liten gåtur, og ikke ville jeg snakket med noen i telefonen heller.

Det hadde vært fantastisk :-)

Skrevet

Min mann har heller ikke behov for å være alene, og han liker ikke tanken på at vi skal være lenge borte fra han. Han ble helt skrekkslagen ved tanken på at vi vurderte sydentur til neste år. Ikke vil han være med heller, så da blir jo ting litt vanskelig.

Jeg elsker å være alene hjemme og nyter hvert sekund. Mannen min er ofte grei og tar med seg alle barna på butikken eller noe, sånn bare for at jeg skal få den lille stunden for meg selv. For at jeg skal få dekket mitt behov for alenetid sitter jeg ofte alene oppe en stund etter de andre har lagt seg.

''For at jeg skal få dekket mitt behov for alenetid sitter jeg ofte alene oppe en stund etter de andre har lagt seg.''

Me too ;-)

Skrevet

Jeg får det jeg ønsker meg. Punktum. :o) Men jeg skulle ønske han kunne finne på noe rikitg omtenksomt helt av seg selv ja.

Men hva som er den ultimate julegaven? Tja... I år er det kanskje joggesko med pigg? :o)

Skrevet

Jeg får det jeg ønsker meg. Punktum. :o) Men jeg skulle ønske han kunne finne på noe rikitg omtenksomt helt av seg selv ja.

Men hva som er den ultimate julegaven? Tja... I år er det kanskje joggesko med pigg? :o)

Det er den derre overraskelsen jeg også skulle ønske jeg fikk...

Ang. joggesko og dårlig føre: Sjekk hva Merrell har å by på.

Skrevet

En langhelg i Amsterdam med:

Inngangsbillett til Riijksmuseum, Van Gogh museet og Rembrandtmuseet.

Kanaltur om kvelden med ost og vin

Får du det, da?

Skrevet

''fri tilgang på en snekker ei helg''

hehe-----

Det kunne jeg også tenkt meg

:-) Slike ønsker får man når man er gift med en akademiker...

Skrevet

Den ultimate julegave for meg ville nok vært en hiking i Andesfjellene, bygd opp rundt Inca-trail, med en tur til Amazonas før jeg reiser tilbake til Norge. Si en tre-ukerstur på nyåret f.eks?

Men for å få dette til å skje måtte vi vinne i lotto + ha tilgang på barnevakt, så det er vel en ganske utopisk julegave...

Så bortsett fra det ville jeg bli utrolig glad for et klippekort til solarium eller en lyslampe (en sånn som skal motvirke vinterdepresjon)! :)

Det høres ut som klippekort og lampe er mer sannsynlig, ja...

Men på en annen side - fikk du turen ville du vel virkelig bli feid bortover gulvet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...