Gjest Geir Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøpte meg ny mus i dag, den ser ganske bollete ut også. Gubben sa at hvis jeg ikke er fornøyd med den kan vi godt bytte. Hans mus er litt mindre og mindre bollete. Var kanskje ikke en sånn mus du tenkte på da. hilsen tidligere AveM Ikkje akkurat den typen nei. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Et gavekort som lovte meg at en bestemt helg skulle jeg få ha huset aldeles for meg selv, han skulle ta med seg ungene og gjøre noe hyggelig med dem (evt. bortplassere både seg selv og dem på en måte som gjorde alle fornøyde) uten at jeg trengte å organisere det. Nå høres jeg vel grusom ut, men jeg har ikke vært hjemme alene mer enn noen timer om gangen de siste 17 årene, så en helg uten å bli avbrutt av et eneste krav eller mammarop hadde faktisk vært midt i blinken. 17 år!? Da hadde det vært deg veldig vel unt. Du får skrive en ønskeliste som ikke er til å misforstå :-) Vi er ikke plaget med veldig mye avlastning, men jeg har hatt opptil flere helger alene opp gjennom årene. Da har jeg det veldig stille og rolig. Har alltid planer om å rydde og vaske, men det blir det ikke noe av :-) I sommer kjørte mannen og jeg alene på tur, 10 timer tur/retur. Vi hadde ikke på radioen engang. Det var utrolig behagelig å bare høre på stillheten....*drømme* 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Det er den derre overraskelsen jeg også skulle ønske jeg fikk... Ang. joggesko og dårlig føre: Sjekk hva Merrell har å by på. Men hvem forhandler merket i Trondheim, om noen? For å finne forhandler må man fylle inn forhandlers navn - hadde jeg visst forhandlers navn så hadde jeg jo ikke trengt å søke på forhandler! Noen av de skoene så skikkelig fine ut! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Men hvem forhandler merket i Trondheim, om noen? For å finne forhandler må man fylle inn forhandlers navn - hadde jeg visst forhandlers navn så hadde jeg jo ikke trengt å søke på forhandler! Noen av de skoene så skikkelig fine ut! Du får prøve å søke deg frem 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Det er den derre overraskelsen jeg også skulle ønske jeg fikk... Ang. joggesko og dårlig føre: Sjekk hva Merrell har å by på. Fant omsider ut at Skoringen føere Merrell! Jeg er litt skeptisk til å kjøpe ordentlige joggesko andre steder enn i sportsbutikk, men det er kanskje bare tull? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Du får prøve å søke deg frem Jeg fant ut av det. ) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Fant omsider ut at Skoringen føere Merrell! Jeg er litt skeptisk til å kjøpe ordentlige joggesko andre steder enn i sportsbutikk, men det er kanskje bare tull? Merrell er et merke det overhode ikke er skummelt å kjøpe andre steder, det er helt suverene sko. I fjor fant jeg et par som var kjempebra på dårlig føre, men de har jeg jaggu klart å kvitte meg med i fløttinga... Har ikke sett hva de har å by på i år, dessverre, så finner du noe bra må du gjerne komme med et tips. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Merrell er et merke det overhode ikke er skummelt å kjøpe andre steder, det er helt suverene sko. I fjor fant jeg et par som var kjempebra på dårlig føre, men de har jeg jaggu klart å kvitte meg med i fløttinga... Har ikke sett hva de har å by på i år, dessverre, så finner du noe bra må du gjerne komme med et tips. det sto på hovedsiden til Skoringen at de fører Merrel, men jeg klarer ikke å finne det i kolleksjonene verken for kvinner, menn eller ungdom. Så ikke vet jeg. Får vel ta en tur innom og høre i neste uke. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hm...akkurat nå ville jeg nok blitt mest glad for et besøk på en skikkelig, skikkelig god restaurant, med bare mannen og jeg. Med god vin og mange retter. Men i år har vi bestemt oss for å kjøpe noe praktisk sammen som gave til hverandre, så det blir den "kjedelige" utveien (som er helt ålreit så lenge man trenger noe). Jeg har fått noen skikkelig fine gaver av mannen min tidligere (og noen skikkelig mislykkede, hehe). Det fineste var vel da han bestilte langhelgtur til Paris, ordnet med fri fra jobben for meg og barnevakt - alt uten at jeg visste om det. Da ble jeg kjempeglad! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hm...akkurat nå ville jeg nok blitt mest glad for et besøk på en skikkelig, skikkelig god restaurant, med bare mannen og jeg. Med god vin og mange retter. Men i år har vi bestemt oss for å kjøpe noe praktisk sammen som gave til hverandre, så det blir den "kjedelige" utveien (som er helt ålreit så lenge man trenger noe). Jeg har fått noen skikkelig fine gaver av mannen min tidligere (og noen skikkelig mislykkede, hehe). Det fineste var vel da han bestilte langhelgtur til Paris, ordnet med fri fra jobben for meg og barnevakt - alt uten at jeg visste om det. Da ble jeg kjempeglad! Praktiske og "skikkelige" gaver er absolutt ikke å kjimse av, og man har jo lang glede av slike. Samtidig - av og til er det jo deilig å gjøre noe som kanskje ikke er såååå praktisk også... Praktiske, om enn noe kjedelige gaver er definitivt å foretrekke framfor mislykkede... ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Praktiske og "skikkelige" gaver er absolutt ikke å kjimse av, og man har jo lang glede av slike. Samtidig - av og til er det jo deilig å gjøre noe som kanskje ikke er såååå praktisk også... Praktiske, om enn noe kjedelige gaver er definitivt å foretrekke framfor mislykkede... ;-) Jeg pleier ofte å kjøpe noe personlig til bursdag (med mine bursdagsbarnet ønsker seg noe konkret da) og heller noe mer til huset / bilen / hesten-opplegg til jul. Bursdagen er jo _din_ dag synes jeg. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 det sto på hovedsiden til Skoringen at de fører Merrel, men jeg klarer ikke å finne det i kolleksjonene verken for kvinner, menn eller ungdom. Så ikke vet jeg. Får vel ta en tur innom og høre i neste uke. Jeg kjøpte et par på Verdal en gang, mener det var på G-sport. Den som ligger i krysset ved jernbanen - om du er lokalkjent... :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg pleier ofte å kjøpe noe personlig til bursdag (med mine bursdagsbarnet ønsker seg noe konkret da) og heller noe mer til huset / bilen / hesten-opplegg til jul. Bursdagen er jo _din_ dag synes jeg. Jeg heller til det personlige om det er bursdag eller jul, jeg da, hvis gaven er til èn person. Er det derimot en "familiegave" til julen kan den gjerne være til hus/hest/garasje/you-name-it. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøpte et par på Verdal en gang, mener det var på G-sport. Den som ligger i krysset ved jernbanen - om du er lokalkjent... :-) Kan ikke skryte på meg å være det minste kjent i Verdal'n gitt. ) Men da er det vel flere G-sport'er som har dem også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.