Gå til innhold

juleønske?

Anbefalte innlegg

Gjest gladiola
Skrevet

Jeg ble plutselig veldig glad i hengerumpa mi....

Skrevet

Selvfølgelig er det trist for dama at det endte så galt, men - er det bare meg eller er det noe hjernetomt over en plastisk operasjon i _rumpa_???

Gjest sjøstjerna
Skrevet

skulle noen ønske endre baken sin?

Finnes det drømme-rumpe? I så fall, hva er det?

Huff- stakkars dame!

Skrevet

Selvfølgelig er det trist for dama at det endte så galt, men - er det bare meg eller er det noe hjernetomt over en plastisk operasjon i _rumpa_???

:) Vi har vel alle våre interesser. Jeg ville brukt penger på andre ting, som møbler f.eks ;)

Skrevet

skulle noen ønske endre baken sin?

Finnes det drømme-rumpe? I så fall, hva er det?

Huff- stakkars dame!

Det er nok noen av dem som ønsker seg sprettrumpe, så har vi dem som ønsker å fjerne det samme.....

candyqueen_83
Skrevet

Hvis det bare er deg, så er det hvertfall meg og :o)

Skrevet

Huffda, stakkars jente. Jeg skjønner ikke at folk tør å ta slike operasjoner! Altså, litt botox kunne sikkert jeg også turt å prøve bare sånn for gøy, men å legge inn implantater i rumpe eller kinn? Det synes jeg høres ganske skummelt ut:-/

Skrevet

Hvis det bare er deg, så er det hvertfall meg og :o)

Jeg kan til en viss grad skjønne de som velger å legge inn i silikon i brystene om de ikke har noe som helst omtrent fra før (selv om jeg ikke skjønner at de tør!), men i rumpa?! *Rister på hodet*

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kan til en viss grad skjønne de som velger å legge inn i silikon i brystene om de ikke har noe som helst omtrent fra før (selv om jeg ikke skjønner at de tør!), men i rumpa?! *Rister på hodet*

Så enig så enig!

Synes det er trist at så mange er misfornøyde med seg selv...;(

Tenk om alle menn ville se like ut...? Grøss og gru, men det er jo det visse kvinner vil oppnå, å se ut som "massen"....

Jeg likte David Bowie helt til han fikk "nye" tenner, da var det jo ikke Bowie lenger likssom....

AneM1365380603
Skrevet

Nei og nei og uff :-o Dette var så ekkelt. Jeg klikket på den videoen nederst også, og angrer nesten litt nå. Jeg lurer på hvor lenge hun måtte unngå å sitte etter operasjonen.. Og var jeg henne ville jeg fjernet hele greia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...