pekkaline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Vet ikke om jeg skal le eller grine, men sånn kan det gå når man legger seg under kniven... http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.749610 Jeg sier bare, vær glad i rompa di! 0 Siter
Gjest gladiola Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ble plutselig veldig glad i hengerumpa mi.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Selvfølgelig er det trist for dama at det endte så galt, men - er det bare meg eller er det noe hjernetomt over en plastisk operasjon i _rumpa_??? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 skulle noen ønske endre baken sin? Finnes det drømme-rumpe? I så fall, hva er det? Huff- stakkars dame! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Selvfølgelig er det trist for dama at det endte så galt, men - er det bare meg eller er det noe hjernetomt over en plastisk operasjon i _rumpa_??? Vi har vel alle våre interesser. Jeg ville brukt penger på andre ting, som møbler f.eks 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 skulle noen ønske endre baken sin? Finnes det drømme-rumpe? I så fall, hva er det? Huff- stakkars dame! Det er nok noen av dem som ønsker seg sprettrumpe, så har vi dem som ønsker å fjerne det samme..... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Selvfølgelig er det trist for dama at det endte så galt, men - er det bare meg eller er det noe hjernetomt over en plastisk operasjon i _rumpa_??? Hvis det bare er deg, så er det hvertfall meg og ) 0 Siter
tonie Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Huffda, stakkars jente. Jeg skjønner ikke at folk tør å ta slike operasjoner! Altså, litt botox kunne sikkert jeg også turt å prøve bare sånn for gøy, men å legge inn implantater i rumpe eller kinn? Det synes jeg høres ganske skummelt ut:-/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hvis det bare er deg, så er det hvertfall meg og ) Jeg kan til en viss grad skjønne de som velger å legge inn i silikon i brystene om de ikke har noe som helst omtrent fra før (selv om jeg ikke skjønner at de tør!), men i rumpa?! *Rister på hodet* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kan til en viss grad skjønne de som velger å legge inn i silikon i brystene om de ikke har noe som helst omtrent fra før (selv om jeg ikke skjønner at de tør!), men i rumpa?! *Rister på hodet* Så enig så enig! Synes det er trist at så mange er misfornøyde med seg selv...;( Tenk om alle menn ville se like ut...? Grøss og gru, men det er jo det visse kvinner vil oppnå, å se ut som "massen".... Jeg likte David Bowie helt til han fikk "nye" tenner, da var det jo ikke Bowie lenger likssom.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Nei og nei og uff :-o Dette var så ekkelt. Jeg klikket på den videoen nederst også, og angrer nesten litt nå. Jeg lurer på hvor lenge hun måtte unngå å sitte etter operasjonen.. Og var jeg henne ville jeg fjernet hele greia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.