Gå til innhold

Er drit lei alt maset om Jølsen nå!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, du er ikke den eneste :-) Hver gang jeg logger meg på nå, er innleggene jeg svarte på slettet. Synes det er litt komisk faktisk, at folk gidder å gjette på hvorvidt jeg er en eller flere personer. Har som sagt skrevet et innlegg der jeg svarte som to personer, men gjesp, folk går i fyr og flamme og kommer med ganske morsomme påstander som "jeg synes jeg kjenner igjen skrivestilen" osv. Jeg synes det er ganske morsomt, for det er jo ikke tilfelle at jeg er flere figurer her inne :-)

He he, du er ikke den eneste :-) Hver gang jeg logger meg på nå, er innleggene jeg svarte på slettet. Synes det er litt komisk faktisk, at folk gidder å gjette på hvorvidt jeg er en eller flere personer. Har som sagt skrevet et innlegg der jeg svarte som to personer, men gjesp, folk går i fyr og flamme og kommer med ganske morsomme påstander som "jeg synes jeg kjenner igjen skrivestilen" osv. Jeg synes det er ganske morsomt, for det er jo ikke tilfelle at jeg er flere figurer her inne :-)

Jeg synes igrunn det er ganske fascinerende at såpass åpenbart psyke tilfeller som deg samtidig er såpass oppegående og skriveføre. På den annen side er det nok tilfeller av tildels geniale forfattere som har balansert på kanten til galskap. Og tippet over. Uten sammenligning forøvrig.

Det er nok genial forfatter jeg skulle blitt:-)

Gjest Elextra

Jeg synes igrunn det er ganske fascinerende at såpass åpenbart psyke tilfeller som deg samtidig er såpass oppegående og skriveføre. På den annen side er det nok tilfeller av tildels geniale forfattere som har balansert på kanten til galskap. Og tippet over. Uten sammenligning forøvrig.

Så musikeren er tilbake!?

Morsomt! :-)

Annonse

Gjest gammel beundrer (?)

Heisann musikeren!! Kjekt å se deg igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...