Spirello Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Fått denne meldinga på facebook, sikkert mange av dere som er der som har sett den.. Nå begynner den å irritere meg skikkelig, finner ikke feilen..? Vet dere? Whats wrong here AAA BBB CCC DDD EEE FFF GGG HHH III JJJ KKK LLL MMM NNN OOO PPP QQQ RRR SSS TTT UUU VVV WWW XXX YYY ZZZ Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious. Har sendt denne irriternde dritten videre også, men fant fortsatt ikke feilen.. er den bare for å irritere eller? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er så mange bokstaver det skulle vært, og det er 3 av alle. Er det at det er 3 av alle som er feilen? Den er jo veldig åpenlys, men mange gåter er jo veldig åpenlyse, for folk automatisk leter etter det vanskeligste svaret.. hmm 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hvis det er noen trøst: jeg fant ikke feilen jeg heller...... 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 ''Whats wrong here '' Det er nettopp 'whats' som er galt.... 0 Siter
laban Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det eneste jeg la merke til i farten, er at overskriften "what's wrong here" er skrevet feil første gangen. Det skal være "what's" , ikke whats. Men jeg er elendig på gåter, og det er sikkert et dypere poeng enn jeg aner... 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 ''Whats wrong here '' Det er nettopp 'whats' som er galt.... Ååååååååhhh!!!! Var DET feilen altså??!!? 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Ååååååååhhh!!!! Var DET feilen altså??!!? Jeg så ihvertfall ingen annen, men det kan jo være en enda mer subtil en. Hvis mitt tips er det riktige, så føyer den seg jo inn i rekken av tilsvarende 'luregåter', som for eksempel: "Hvor mange bokstaver er det i alfabetet?" (Svar: 9) eventuelt hvor mange bokstaver er det i Bibelen (svar : 7)....... 0 Siter
Mamma07 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er så mange bokstaver det skulle vært, og det er 3 av alle. Er det at det er 3 av alle som er feilen? Den er jo veldig åpenlys, men mange gåter er jo veldig åpenlyse, for folk automatisk leter etter det vanskeligste svaret.. hmm den var ikke dum du 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Mangler ÆÆÆ ØØØ ÅÅÅ. Sier vel seg selv når resten av teksten er på engelsk? Antar du tuller nå, trodde da alle visste at det kun er skandinaviske språk som har de "rare" bokstavene der. 0 Siter
Shanna Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 den var ikke dum du Var det ikke noe med at listen består av store bokstaver, og P'ene er små p'er? Eller kanskje det var noen av de andre bokstavene som var små....Kan det være noe sånt?....lenge siden jeg satt å studerte den der....hehe 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Facebook er bare dritt, skjønner ikke at folk vil være medlem der. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Facebook er bare dritt, skjønner ikke at folk vil være medlem der. Spurte man deg om hva du syntes? Seriøst mann, hold kjeft! Er møkk lei av å se svar fra deg overalt. Gå og legg deg, ev lær deg å svare saklig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Spurte man deg om hva du syntes? Seriøst mann, hold kjeft! Er møkk lei av å se svar fra deg overalt. Gå og legg deg, ev lær deg å svare saklig. Vel, nå er det vel strengt talt du som er usaklig, med dine barnslige klagesanger. Jeg sa: Jeg skjønner ikke at noen gidder å være medlem på Facebook, fordi jeg synes det er noe dritt. Du kan godt mene noe annet, jeg sa hva jeg syntes. Jeg har ikke planer om å legge meg riktig enda, har fortsatt endel forefallende arbeid å ta meg av her jeg sitter :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.